PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sztuka przyciągania gości

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lut 2015 13:00

Sztuka przyciągania gości

Zapewnienie jak najwyższego obłożenia to jedno z podstawowych wyzwań, jakie stoją przed zarządcami obiektów hotelarskich. Współczesnego klienta charakteryzują jednak bardzo duże wymagania. O tym, jak swoją ofertę dostosowuje sieć Orbis, tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

REKLAMA

Jak tłumaczy wiceprezes sieci Orbis, kluczem do sukcesu jest zapewnienie innowacyjnych rozwiązań w usługach oferowanych przez hotele. Dziś klienci są niezwykle świadomi. Dzięki nowoczesnym technologiom, smartfonom i innym mobilnym urządzeniom potrafią oni błyskawicznie odnaleźć najlepszą ofertę, nowe miejsca czy destynacje pobytowe.

- Przykładem jest sfera gastronomii, nad którą mocno pracujemy od kilkunastu miesięcy. Zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego goście hotelowi często nie korzystają z tego, co mają na miejscu, czyli barów i restauracji. Pamiętajmy, że takie usługi hotele oferują przez całą dobę. Owocem tego jest nasze nowe spojrzenie na gastronomię - tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

Podstawowym celem sieci Orbis jest przyciągnięcie do punktów gastronomicznych nie tylko gości hotelowych, ale również zwykłych mieszkańców. Z tego względu stworzono trzy unikalne koncepty, które będą wprowadzane do wszystkich obiektów sieci.

- Od 2013 roku w hotelach Mercure wprowadzamy koncept Winestone. Nasz pomysł okazał się sukcesem, miejsca przyciągają klientów a wyniki uzyskiwane przez placówki gastronomiczne są bardzo dobre. To zmotywowało nas do dalszych poszukiwań - mówi.

Pomysłem dla marki Novotel jest z kolei koncept NovoSquare. - Wdrażamy go od 2014 roku. Naszym celem było stworzenie miejsca, gdzie każdy może znaleźć smak dla siebie. Obecnie wszystkie hotele Novotel w Polsce i na Litwie posiadają NovoSquare. Wyniki są bardzo dobre - dodaje.

Inna koncepcja znalazła się w hotelach ekonomicznych Ibis. - To, iBurger. Koncept powstał po dużych badaniach preferencji gości. Odkryliśmy, że nasi klienci cenią sobie szybkie, smaczne i tanie jedzenie. iBurger spełnia ich wymagania, ale również przyciąga ludzi z zewnątrz, nie korzystających dotychczas z oferty hotelu - komentuje Ireneusz Węgłowski.

Oprócz oferty gastronomicznej duże znaczenie mają także nowoczesne rozwiązania mobilne. Pomysłem sieci Orbis jest koncept Welcome, opierający się na szybkiej obsłudze gości. Jest to możliwe m.in. dzięki elektronicznym systemom check-in oraz chek-out. Innym pomysłem jest również dynamiczna konwersja walut w rececji, co pomaga w szybkiej obsłudze zagranicznych klientów.

- Jeśli możemy pewne rozwiązania przenieść na urządzenia mobilne, to chcemy to robić. To podążanie za oczekiwaniami klientów - podsumowuje Węgłowski.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA