PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sztuka przyciągania gości

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lut 2015 13:00

Sztuka przyciągania gości

Zapewnienie jak najwyższego obłożenia to jedno z podstawowych wyzwań, jakie stoją przed zarządcami obiektów hotelarskich. Współczesnego klienta charakteryzują jednak bardzo duże wymagania. O tym, jak swoją ofertę dostosowuje sieć Orbis, tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

REKLAMA

Jak tłumaczy wiceprezes sieci Orbis, kluczem do sukcesu jest zapewnienie innowacyjnych rozwiązań w usługach oferowanych przez hotele. Dziś klienci są niezwykle świadomi. Dzięki nowoczesnym technologiom, smartfonom i innym mobilnym urządzeniom potrafią oni błyskawicznie odnaleźć najlepszą ofertę, nowe miejsca czy destynacje pobytowe.

- Przykładem jest sfera gastronomii, nad którą mocno pracujemy od kilkunastu miesięcy. Zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego goście hotelowi często nie korzystają z tego, co mają na miejscu, czyli barów i restauracji. Pamiętajmy, że takie usługi hotele oferują przez całą dobę. Owocem tego jest nasze nowe spojrzenie na gastronomię - tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA