PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Sztuka przyciągania gości

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lut 2015 13:00

Sztuka przyciągania gości

Zapewnienie jak najwyższego obłożenia to jedno z podstawowych wyzwań, jakie stoją przed zarządcami obiektów hotelarskich. Współczesnego klienta charakteryzują jednak bardzo duże wymagania. O tym, jak swoją ofertę dostosowuje sieć Orbis, tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

REKLAMA

Jak tłumaczy wiceprezes sieci Orbis, kluczem do sukcesu jest zapewnienie innowacyjnych rozwiązań w usługach oferowanych przez hotele. Dziś klienci są niezwykle świadomi. Dzięki nowoczesnym technologiom, smartfonom i innym mobilnym urządzeniom potrafią oni błyskawicznie odnaleźć najlepszą ofertę, nowe miejsca czy destynacje pobytowe.

- Przykładem jest sfera gastronomii, nad którą mocno pracujemy od kilkunastu miesięcy. Zadaliśmy sobie pytanie, dlaczego goście hotelowi często nie korzystają z tego, co mają na miejscu, czyli barów i restauracji. Pamiętajmy, że takie usługi hotele oferują przez całą dobę. Owocem tego jest nasze nowe spojrzenie na gastronomię - tłumaczy Ireneusz Węgłowski.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA