PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Takie hotele wybierają chińscy milenialsi

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 30 lip 2018 17:41

Takie hotele wybierają chińscy milenialsi Fot. pixabay

Z raportu Chinese International Travel Monitor (CITM), opublikowanego przez portal Hotels.com, wynika, że chińscy milenialsi wydają niesamowicie wysokie kwoty na podróże zagraniczne – wydatki te są gigantyczne i są o 80 proc. wyższe w porównaniu z zeszłym rokiem. Wyjątkowe podróże dopełniają niepowtarzalne hotele.

REKLAMA

 Pobyt w nietypowym obiekcie był ważny dla ponad połowy podróżujących, dla których niestandardowe i niezależne hotele o lokalnym kolorycie były atrakcyjniejsze (55 proc.) niż hotele z dużą liczbą gwiazdek. Kolejne 33 proc. zarezerwowało hotele butikowe, 23 proc. – ekologiczne hotele, a 21 proc.– hotele dysponujące najnowocześniejszymi technologiami.

Podczas podróży chińscy milenialsi nie wahają się również korzystać z rozwiązań cyfrowych. Dla pokolenia, które żyje w biegu, łączność i wydajność mają kluczowe znaczenie. Z tego powodu miejsca do coworkingu (39 proc.), technologia sterowana głosowo (38 proc.), rezerwowanie dostępu do wirtualnej rzeczywistości (38 proc.), obsługa klienta świadczona przez roboty (32 proc.), dostęp do pokoju obsługiwanego przez telefon komórkowy (31 proc.) i pomieszczenia, z których można prowadzić live streaming w mediach społecznościowych (26 proc.), stanowią dla nich pożądane dodatkowe opcje oferowane przez hotele.

Hedoniści udzielają wskazówek hotelarzom

Choć podróżują po całym świecie i zbierają kolejne pieczątki w paszportach, wciąż najbardziej mile widziani czują się w Azji. W rankingu krajów najbardziej przyjaznych dla podróżujących z Chin znalazło się sześć krajów z tego regionu, a pierwszą lokatę zajmuje Japonia.

Nie znaczy to jednak, że ich zdaniem niczego już nie można zmienić na lepsze! Podróżującym z Chin szczególnie zależało na możliwości skanowania kodów QR za pośrednictwem WeChat i akceptacji płatności przez komórkę. Tymczasem sposoby rezerwacji nie były dostosowane do potrzeb jednej trzeciej podróżnych, którzy udoskonaleń oczekiwali pod względem lokalnych środków transportu oraz przewodników i pracowników hoteli posługujących się mandaryńskim.

- Każdy globtroter lubi czuć się mile widziany w nowym kraju – nie jest tajemnicą, że wszyscy szukamy więzi z innymi ludźmi, szczególnie gdy znajdujemy się w nowym miejscu. Dzięki raportowi CITM wiemy, że podróżujący z Chin czują się komfortowo i najbardziej mile widziani są w miejscach docelowych, w których sprzedawcy posługują się mandaryńskim, akceptowane są ich chińskie płatności mobilne i dostępne są oznaczenia, które są w stanie zrozumieć - mówi Johan Svanstrom, prezes marki Hotels.com.

  • 1
  • 2
  • Chinese Outbound Travel 2018-07-31 10:54:06
    Wierzchołek góry lodowej... Oczywiście, że Chińczycy będą podróżowali tam, gdzie będzie im łatwiej się komunikować czy płacić za usługi. A ponieważ są przyzwyczajeni do korzystania z mobilnych technologii u siebie, oczekują ich też w destynacjach, które odwiedzają. No i rzeczywiście dużą wagę przywiązują do przesądów.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.