PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Technologia wirtualnej rzeczywistości wkracza do branży turystycznej

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lis 2014 08:22

Firma Destination VR, rozwijająca technologie wirtualnej rzeczywistości, stworzyła pierwszą w Europie aplikację VR dla branży turystycznej. Przygotowano ją specjalnie dla powstającego w Zakopanem obiektu hotelowo-apartamentowego Radisson Blu.

REKLAMA

Wizualizacja Experience Zakopane pokazuje w wirtualnej rzeczywistości zarówno okolice, jak i wnętrze jeszcze nieistniejącego hotelu.Oglądanie obiektu w ten sposób jest możliwe dzięki specjalnej aplikacji stworzonej przez Destination VR oraz, dobrze już znanym użytkownikom gier komputerowych, goglom Oculus Rift.

- Nasz produkt rozpoczyna nową erę w rozwoju branży turystycznej - mówi Piotr Baczyński, CEO w Destination VR. - W przeciwieństwie do dotychczasowych prób wizualizacji 3D, poprzez zdjęcia panoramiczne czy animacje, aplikacje na Oculus Rift czy Samsyng Gear VR daje możliwość szczegółowego odwzorowania rzeczywistości, a użytkownikom odczucie przebywania w danym miejscu, tj. poczucie przestrzeni, odległości, możliwość poruszania się w danym wnętrzu, doświadczenie miejsca, jego atmosfery i charakteru.

Firma pracuje obecnie nad stworzeniem narzędzi umożliwiających klientom przy okazji wirtualnej wizyty rezerwację, wybór miejsca, hotelu czy konkretnego pokoju z odpowiednim widokiem.

Destination VR współpracuje też z deweloperami. Przygotowała m.in. dla firmy Ghelamco aplikację pozwalającą spacerować po budowanym właśnie Warsaw Spire. Wirtualny spacer prezentuje nie tylko wieżowiec, jego wnętrza czy widoki, jakie rozpościerają się z okien, ale również okolice całej inwestycji na przestrzeni ok. 2km.

Jak mówi w rozmowie z naszym portalem Piotr Baczyński, zastosowanie aplikacji jest uniwersalne. Szczególnie pomocne może okazać się na rynku nieruchomości komercyjnych. - Można będzie je wykorzystywać do prezentacji inwestorskich, promocji wśród klientów, jak i sprzedaży danego obiektu - ppodkreśla. Zdaniem Baczyńskiego technologia VR będzie w przyszłości wykorzystywana jako narzędzie nowoczesnego marketingu.Najnowszy projekt Destination VR to aplikacja dla jednego z deweloperów, realizujących jedno z największych w Polsce centrów handlowych.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA