PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ten hotel przeżył lipcowe oblężenie

  • Autor: propertynews.pl
  • 03 sie 2016 16:11

Ten hotel przeżył lipcowe oblężenie fot. Golden Tulip Gdańsk Residence

Golden Tulip Gdańsk Residence w lipcu br. osiągnął obłożenie na poziomie 95 proc., co oznacza 5725 sprzedanych pokojonocy. Średnio każdego dnia w obiekcie przebywało 564 gości, korzystających z dostępnych usług hotelowych takich jak restauracja czy wellness.

REKLAMA

Cena średnia za pokój wzrosła o 30 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Wzrost przychodów wyniósł 20 proc., a wskaźnik Rev Par odnotował 23 proc. wzrost w porównaniu rokiem ubiegłym.

- To rekordowy miesiąc dla nas od początku działalności. Golden Tulip Gdańsk Residence to silna i rozpoznawalna marka nie tylko w Trójmieście, ale również w Polsce, co przekłada się na bardzo dobre wyniki. Nasi goście wiedzą, że rezerwując pobyt u nas, mogą liczyć na topową nadmorską lokalizację oraz jedne z największych apartamentów w Polsce. Gdańska aglomeracja to gwarant udanego wypoczynku niezależnie od pogody – podsumowuje General Manager Daniel Danielewicz.

Urozmaiceniu uległa oferta skierowana do gości rezerwujących pobyt wakacyjny. Codziennie serwowano tematyczne obiadokolacje, dla aktywnych prowadzone były zajęcia fitness, a dla najmłodszych został przygotowany specjalny program animacji. Popularnością cieszył się codzienny informator hotelowy, przygotowany pod kierownictwem F&B Managera Michała Borkowskiego, zawierający informacje o najważniejszych trójmiejskich wydarzeniach.

Golden Tulip Gdańsk Residence posiada 195 pokoi i apartamentów rozmieszczonych w 10 kameralnych budynkach. Średnia wielkość pokoju to ponad 40 mkw.  W kompleksie znajdują się dwie nowoczesne sale konferencyjne, restauracja oraz kameralne centrum wellness & spa z dwoma basenami, sauną suchą i parową, jacuzzi oraz dwoma gabinetami odnowy biologicznej. Obiekt jest zarządzany przez operatora Qualia Hotel Management zgodnie z zasadami globalnej sieci Louvre Hotels Group – właściciela marek m.in. Golden Tulip, Royal Tulip oraz Tulip Inn.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA