PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Trudne zadanie przed hotelami. Goście chcą się w nich leczyć

  • Autor: Propertynews.pl
  • 12 kwi 2013 13:45

Trudne zadanie przed hotelami. Goście chcą się w nich leczyć

W 2013 roku na rynku usług hotelarskich zyskają obiekty o charakterze turystycznym, szczególnie uzdrowiskowym i leczniczo-rehabilitacyjnym - uważa Arkadiusz Miszuk, prezes zarządu, Interferie SA. - Ten segment będzie rósł, szczególnie dzięki klientom z zagranicy i wzrastającemu zainteresowaniu tzw. turystyką medyczną - podkreśla.

REKLAMA

 

Jak dodaje, taką tendencję mogliśmy już obserwować w ubiegłych latach. Rosnąca świadomość społeczeństwa na temat zdrowego i sportowego stylu życia oraz wydłużającej się aktywności zawodowej przekłada się na zwiększenie zainteresowania aktywnym wypoczynkiem.

Mimo optymistycznych prognoz rozwoju turystyki medycznej, branża hotelarska, m.in. z uwagi na trwający kryzys gospodarczy, musi liczyć się z mniejszym popytem na swoje usługi. - Początek roku 2013 na rynku hoteli jedynie potwierdza prognozy z 2012 roku. Nasza branża w styczniu tego roku zanotowała spadek, ponieważ pomimo zwiększenia poziomu obłożenia obiektów hotelarskich, średnia cena za pokój uległa obniżeniu - tłumaczy prezes Interferii

 

Dane pochodzące z badań Biura Informacji Gospodarczej mówią, że prognozy na bieżący rok nie rysują się zbyt optymistycznie. Więcej spółek, szczególnie tych mniejszych, musi się spodziewać pogorszenia swojej sytuacji finansowej. - Musimy też pamiętać, że działalność, jaką prowadzą branża hotelarska i turystyczna, czyli podróże, turystyka i działalność hotelowa nie są usługami pierwszej potrzeby - argumentuje Arkadiusz Miszuk.

Z drugiej strony prezes Interferii podkreśla, iż mniejszy ruch na rynku hotelarskim jednocześnie zwiększa jego konkurencyjność i podnosi jakość świadczonych usług, co działa na korzyść klientów. - Ta tendencja może sprawić, że rynek podbuduje firmy, działające w sposób doskonale zorganizowany, mające duży potencjał usług oraz możliwości finansowe - mówi dalej.

Działająca od ponad 20 lat spółka Interferie kieruje się hasłem „Interferie Sport i zdrowie cały rok". - Szerokie spektrum usług świadczonych przez nasze obiekty w całej Polsce, pozwala nam prognozować, że nadchodzący rok będzie dla nas bardzo dobry i zgodny z trendami, jakie obecnie dyktuje rynek - podsumowuje Arkadiusz Miszuk.

Interferie to największa firma turystyczna na Dolnym Śląsku. Firma dysponuje hotelami i ośrodkami wypoczynkowymi w Sudetach i pasie nadmorskim. Ponadto ma hotele w Lubinie i Głogowie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA