PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

UBM Development: Hotele w centrum miasta - tylko taka lokalizacja nas interesuje

UBM Development: Hotele w centrum miasta - tylko taka lokalizacja nas interesuje
Martin Löcker, COO UBM Development AG
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 lip 2019 09:02

Widzę pewne podobieństwo między miastami w Polsce i miastami w Niemczech. Kraków to polskie Monachium, Gdańsk to Hamburg, a Warszawa - Berlin. Są bardzo atrakcyjne. Oczywiście widzimy potencjał również w takich lokalizacjach jak: Wrocław, Szczecin, czy Poznań. Dla nas Polska stała się jednym z naszych „ojczystych krajów” - mówił nam Martin Löcker, COO UBM Development AG, podczas otwarcia hotelu Holiday Inn Gdansk City Centre.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 10 lip 2019 09:02

Co Pan sądzi o sektorze hotelowym w Trójmieście?

Martin Löcker, COO UBM Development AG: Jednym z powodów, dla którego zdecydowaliśmy się stworzyć hotel w tym rejonie, jest fakt, że Gdańsk jest miastem bogatym i świetnie rozwiniętym infrastrukturalnie. UBM to jeden z największych hotelowych deweloperów w Europie. W Polsce jesteśmy obecni w Krakowie, we Wrocławiu i w Warszawie. Teraz przyszła pora na Gdańsk, gdyż wierzymy, że miasto czeka świetlana przyszłość – oparta na biznesie i turystyce.

Jakiego rodzaju hoteli łaknie Gdańsk?

Teraz już żadnych innych niż nasze (śmiech). Wierzę w to, że hotele powinny znaleźć targetowy złoty środek – jeden obiekt powinien być przyjazny zarówno dla gości biznesowych, jak i rodzin z dziećmi. Patrząc jednak na Gdańsk, wydaje mi się, że teraz miastu przydałyby się hotele typu "economy". Jednak nadal jest miejsce zarówno dla niższego segmentu, jak i obiektów czterogwiazdkowych.

Na tyle, na ile zna Pan miasto – które części Gdańska są atrakcyjne dla inwestorów? Czy tylko historyczne kwartały?

Dla nas przede wszystkim: centrum miasta, centrum miasta, centrum miasta. Nie zajmujemy się innymi lokalizacjami.

Jakie są oczekiwania gości odnośnie designu hoteli? Stali się bardziej wymagający w tej kwestii?

Przy projektowaniu hotelu i tworzeniu designu należy pamiętać o jednym: najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Wchodząc do hotelu, powinniśmy od razu poczuć jego atmosferę, klimat i styl. Dobry hotel jest wtedy, gdy mix ludzi, designu i atmosfery układa się w jedną, spójną całość. To jest nasza recepta na udany projekt hotelowy.

Jakie są dalsze plany UBM Development w Polsce?

UBM jest w Polsce obecny od ponad 20 lat, realizując zarówno projekty biurowe jak i hotelowe. Zrealizowaliśmy już 9 hoteli, a kolejne 3 są w przygotowaniu: jeden w Katowicach i dwa w Krakowie. Widzimy Polskę jako jeden z naszych głównych rynków, dlatego też będziemy dalej rozwijać segment hotelowy i biurowy w ciekawych lokalizacjach największych miast Polski.

Które miasta są dla was najbardziej atrakcyjne?

Widzę pewne podobieństwo między miastami w Polsce i miastami w Niemczech. Kraków to polskie Monachium, Gdańsk to Hamburg, a Warszawa - Berlin. To bardzo atrakcyjne miasta. Oczywiście widzimy potencjał również w takich lokalizacjach jak: Wrocław, Szczecin, czy Poznań. Dla nas Polska stała się jednym z naszych „ojczystych krajów”. Lubimy tu pracować, a profesjonalna postawa i motywacja są świetne!

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.24.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.