PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Bez sztywnych standardów i pod nową marką. Na rynek wchodzi Vienna House

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 sty 2016 13:50

Bez sztywnych standardów i pod nową marką. Na rynek wchodzi Vienna House Andels Łódź

Vienna International Hotels & Resorts przekształci się w Vienna House. Pod nową, wspólną marką od 1 lutego 2016 r. na międzynarodowym rynku hotelarskim będą działać cztery linie hotelowe.

REKLAMA

Pod nową, wspólną marką Vienna House zjednoczą się indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, designerskie hotele andel's by Vienna House, hotele biznesowe angelo by Vienna House, jak również stawiająca na naturalność linia Vienna House Easy. Tym samym nastąpi kontynuacja działań zapoczątkowanych pod koniec roku 2014 przez Ruperta Simonera, prezesa zarządu Vienna House.

- Kluczowa była dla nas odpowiedź na pytanie: dlaczego robimy to, co robimy. Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Zależy nam przede wszystkim na jednym: zachwycaniu naszych gości! To fundament naszej samoświadomości i podejmowanych działań. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów – podkreśla Simoner. - Nowa identyfikacja wizualna, żywa kolorystyka i zdjęcia to konsekwencja tych założeń.

Vienna House kreuje kulturę osobistego witania gości, której symbolem jest otwarte, przyjazne lobby hotelowe. Udogodnienia technologiczne wprowadzane są w tych obszarach, w których mają one uzasadnienie z punktu widzenia gościa. Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu, internetowe usługi concierge oraz możliwość mobilnego zameldowania i wymeldowania to tylko kilka z przykładów. W ramach każdej z czterech linii hotelowych wprowadzone są – zależnie od pozycjonowania – nowe koncepcje dotyczące restauracji, baru i śniadania. Ich podstawą jest prosta filozofia gotowania, a kuchnia międzynarodowa, w rozumieniu czegoś, co jest ogólnodostępne w każdym zakątku świata, odeszła w zapomnienie. Kwestia mobilności ma znaleźć odzwierciedlenie w stacjach wypożyczania rowerów, stacjach ładowania pojazdów elektrycznych oraz stacjach wspólnego użytkowania samochodów. W hotelach turystycznych, które kierują swoją ofertę do rodzin, powstaną strefy zabaw dla dzieci z prawdziwego zdarzenia. Do końca roku 2016r. zostaną przeprowadzone dalsze renowacje i udoskonalenia.

Dotyczy to przede wszystkim linii hoteli Vienna House Easy. Jako pierwszy oddany został do użytku odnowiony Vienna House Easy w Landsberg. Proponuje on obecnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a także nową koncepcję baru odzwierciedlającą obecne trendy . Można tu spróbować oryginalnych napojów, w tym regionalnego dżinu lub soków z pobliskiego gospodarstwa.

Hotele Vienna House Easy umożliwiają samodzielny wybór pościeli. Minibar zastąpiono niewielkim sklepem znajdującym się w lobby, w którym można nabyć zimne przekąski i napoje, a także niezbędne akcesoria oraz stylowe drobiazgi. Lobby to jednocześnie miejsce do pracy i odpoczynku. Wysokie stoliki, sofy i fotele, naturalne tkaniny oraz nowoczesna technika: wszystko to zapewnia grupom dużą elastyczność podczas spotkań. Restauracje w tych hotelach czerpią inspirację ze słynnego wiedeńskiego Naschmarkt – targu przysmaków.

 

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA