PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem
Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Doświadczenie pokazało, że hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko. Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem, nad której najwyższym poziomem pracujemy wszyscy - mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Energia, kontakty z celebrytami, najlepsze imprezy firmowe, prawdziwy lider, kobieta, dla której nie ma rzeczy niemożliwych – z tych określeń właściwie można byłoby stworzyć wymagania wobec modelowego Brand PR & Event Managera. A tak się składa, że tymi słowami opisują Panią koledzy z pracy.

Agnieszka Kalinowska: Mimo że jestem już 25 lat w firmie, to opinie osób, które na co dzień ze mną pracują przy eventach czy konferencjach prasowych, potrafią mnie zaskoczyć, a nawet wzruszyć. Kiedy zobaczyłam wypowiedzi moich kolegów i koleżanek z pracy, to było mi bardzo miło, że tak dobrze im się ze mną pracuje i mają takie, a nie inne zdanie na mój temat. Mam świadomość, że jestem bardzo wymagająca, przez co praca ze mną może być czasami trudna.

25 lat to dużo czasu i też różne rzeczywistości. Zaczynała Pani od recepcji i guest relations, czyli tak naprawdę od serca hotelu.

To był 1993 rok w nieistniejącym już dzisiaj hotelu Mercure Fryderyk Chopin. Nie było wtedy Internetu. To był inny świat. W tych czasach oferta hotelarska była znacznie skromniejsza niż obecnie – hoteli na rynku było mało, zaś popyt był ogromny. Ówczesny rynek hotelarski nie oferował tak szerokiego spektrum usług, jakim dysponujemy obecnie, goście oczekiwali głównie organizacji atrakcyjnych pobytów.

Dziś jest zupełnie inaczej. Wymagania klientów poszybowały w górę, a wraz z nimi wszystko inne – od designu, wyposażenia pokoi hotelowych po strukturę organizacji w hotelu. Z hotelowych pokoi znikają telefony, bo przestają być potrzebne, często także rezygnujemy z klasycznej recepcji, ponieważ wszystko dzisiaj musi być online. Nie zmieniło się właściwie tylko jedno – gość hotelowy, jako istota funkcjonowania hotelu. On jest najważniejszy i pielęgnowanie relacji z nim jest dla hotelarzy kluczowe. Dziś bardziej pędzimy niż kiedyś. Szybkie tempo sprawia, że czasami trudno podtrzymywać dobre relacje z gośćmi. Musimy bardzo pamiętać, że relacje wciąż opierają się na wzajemnej rozmowie. Dla mnie, jako PR & event managera, to kluczowa wartość w mojej pracy.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.174.51.80
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.