PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem
Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Doświadczenie pokazało, że hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko. Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem, nad której najwyższym poziomem pracujemy wszyscy - mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Internet to nowe kanały kontaktu i komunikacji z klientem, z otoczeniem w ogóle. Jak one wpływają na Pani pracę?

Wykorzystujemy nowe kanały do realizacji tego, co dla nas najważniejsze – utrzymywania relacji z naszymi klientami. Mamy wewnętrzne aplikacje dla gości, umożliwiające im poznawanie się. W naszych hotelach znajdują się tzw. social table, gdzie każdy gość może się dosiąść, niezależnie od tego, skąd pochodzi i zapoznać się z innymi, porozmawiać, wymienić doświadczeniami czy spostrzeżeniami. W tej chwili mocno stawiamy na doświadczenia w hotelach. Kiedyś gość chciał mieć wygodne łóżko i zapewnione śniadanie. Dzisiaj jest milion detali, które musimy dopieścić z należytą starannością i we współpracy z wieloma ekspertami, żeby uzyskać zachwycający efekt dla naszych gości. Chcemy, by pobyt w naszych hotelach był dla nich dobrym przeżyciem, które zapadnie im w pamięć.

Podróżujemy, doświadczamy obsługi za granicą, poznajemy nowe standardy i chcemy ich później wszędzie?

Hotele grupy Accor przyzwyczają swoich gości do standardów i do marek. Jedziesz do Mercure w Chinach, wiesz, że będą podobne standardy jak w Polsce. Jesteś w hotelu ibis, znasz tamtejsze koncepty gastronomiczne. Dbamy o to, żeby DNA konkretnych marek hoteli było odczuwalne przez naszych gości, niezależnie od szerokości geograficznej.

Zajmuje się Pani organizacją event’ów zarówno dla pracowników, jak i klientów hoteli. Jak się dochodzi do pozycji, w której można zostać przez kolegów z pracy określonym jako najlepszy event manager na rynku hotelarskim?

To są miłe słowa. Myślę, że to kwestia ogromnego zaangażowania. Dla mnie każdy event to jak organizacja własnego wydarzenia. Event manager jest zawsze oceniany przez pryzmat imprezy, którą właśnie realizuje. W tym samym miejscu, o tej samej porze wielu ludzi poddaje ocenie każdy element wydarzenia. Event to żywy organizm – żeby funkcjonował na optymalnych obrotach, trzeba poświęcić mu mnóstwo uwagi. Kluczowa jest energia – bardzo dużo energii! Dlatego najpierw mobilizuję się, skupiam całą swoją pozytywną energię, żeby później „wybuchnąć” i przekazać ją wszystkim obecnym na eventach. Nie bez znaczenia jest też to, że przygotowując każde wydarzenie, myślę o ludziach, którzy w nim wezmą udział. Zastanawiam się nad tym, jak oni o nim myślą, jak się przygotowują na poszczególne wydarzenie.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.172.234.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.