PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem

W hotelarstwie zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem
Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Doświadczenie pokazało, że hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko. Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem, nad której najwyższym poziomem pracujemy wszyscy - mówi Agnieszka Kalinowska, Brand PR, Events & Sponsoring Manager, Grupa Orbis i Accor Europa Wschodnia.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 10 kwi 2019 10:01

Co jest najtrudniejsze w Pani pracy?

Myślę, że ta gigantyczna odpowiedzialność. Wiem, że muszę być liderem całego projektu. Bywa, że przez okres 3-4 miesięcy, kiedy przygotowujemy wydarzenie, dostajemy i wykonujemy mnóstwo maili, telefonów, kosztorysów, a do tego trzeba intensywnie pracować podczas samego eventu. To nie jest moment, kiedy mogę odetchnąć, bo wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. To moment testu, budowania atmosfery, relacji. Współpraca z ekipą techniczną to kolejny stresujący element pracy event managera, bo wiem, ile od niej zależy. Miałam takie sytuacje, że na kilka minut przed rozpoczęciem eventu na ekranie było czarne tło…

…i czarna dziura w głowie?

Nie. Zawsze mam plan B. Przeżyłam już sytuacje, gdy na godzinę przed eventem dzwoniła osoba, która miała go poprowadzić, że się nie pojawi, podobnie jak gość honorowy, który miał dokonać uroczystego przecięcia wstęgi na otwarciu nowego hotelu.

Co się robi w takich sytuacjach?

Skupia się uwagę gości na innych detalach eventu. Właśnie dlatego tak ważne jest przygotowanie bogatego programu. Na event składa się bardzo wiele elementów – chodzi o to, aby w razie niezależnego od nas problemu zawsze mieć asa w rękawie, tak by goście byli zadowoleni z udziału w wydarzeniu.

Praca przy organizacji imprez firmowych jest obciążona dużym stresem, adrenaliną, choć z drugiej strony daje różnorodność, satysfakcję, pozwala poznawać wiele ludzi. Jak bilansować ten kortyzol i adrenalinę z endorfinami i wyciszeniem? Pani się to udaje już 25 lat.

Pomaga przebojowa osobowość i pewność w działaniu. Aby pracować w eventach, z pewnością trzeba być odważnym. To nie jest praca dla osób, które mówią „ok, spytajmy szefa, co robić”. Tu są ważne kontakty, szybka orientacja na rozwiązania i samodzielna decyzja. Po eventach dużo odpoczywam. Wyciszam się, spędzając czas z dziećmi oraz podczas spacerów z moim psem. W taki sposób udaje mi się zachować energię życiową i zregenerować siły, żeby wkrótce zacząć realizować kolejne niesamowite projekty.

Co Pani doświadczenie i praca powiedziały Pani o hotelarstwie i o ludziach?

Po pierwsze, że kontakt niewerbalny czyni cuda. Uśmiech potrafi przełamać bariery i przekazać emocje. Moja praca udowodniła mi, że każda osoba jest inna i wyjątkowa oraz ma swoje zalety, które czasami trzeba z niej wydobyć właśnie poprzez rozmowę. Doświadczenie pokazało, że hotelarstwo jest branżą, która rozwija się bardzo szybko. Zmienia się wszystko, ale jedno pozostaje niezmienne – opieka nad gościem, nad której najwyższym poziomem pracujemy wszyscy. Każdego dnia staramy się wywoływać uśmiech na twarzy naszych gości i mamy ogromną satysfakcję, kiedy to się udaje. 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.172.234.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.