PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

W świecie technologii hotelowi goście chcą być czasem "unplugged"

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 paź 2015 08:32

W świecie technologii hotelowi goście chcą być czasem "unplugged" Sheraton w Warszawie, fot. Starwood

Internetowa rewolucja coraz mocniej wkracza na rynek hotelarski. Ten, kto nie dopasuje się do nowych trendów, zginie – uważają uczestnicy sesji „Hotele. The Internet of Everything” podczas Property Forum 2015.

REKLAMA

Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie, sieć Marriott International, podkreśla, że dziś nasze domy to nie tylko budynki, w których śpimy, ale także miejsca, w których pracujemy. To samo dotyczy hoteli. Technologia zmienia nas i nasze zachowania.

Ludzie otoczeni są nowoczesnym sprzętem mobilnym, który stanowi część ich życia. Zmienia się także sposób, w jaki wyrażają swoje emocje. Dzielą się nimi w mediach społecznościowych. To rodzi poważne wyzwania dla całej branży hotelarskiej. Jak wyjaśnia Janusz Mitulski, goście chcą doświadczać czegoś nowego i są gotowi przeznaczyć na to pokaźne zasoby czasu i dużo pieniędzy.

Czego oczekuje klient?

Przedstawiciele największych sieci hotelarskich są zgodni: by przyciągnąć współczesnego klienta trzeba nie tylko dobrze znać jego potrzeby, ale także znaleźć odpowiedni sposób na ich realizację.

- Prawdziwą sztuką jest stworzyć swego rodzaju "połączenie" pomiędzy ludźmi a hotelami. To jest niezbędne, by móc trafić do współczesnego, nowoczesnego społeczeństwa – komentuje Michał Kramarz, Head of Startups, Export & Entrepreneurship Development, Google Poland.

Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny, Starwood Hotels & Resorts w Polsce, wskazuje na dwa kluczowe aspekty. - Biznes związany jest z efektywnością. Dla spędzenia wolnego czasu najważniejsze jest doświadczanie. Zadaniem hoteli jest połączyć te dwa światy – mówił podczas Property Forum.

Zdaniem dyrektora sieci Starwood, to właśnie nowe technologie od lat są wyznacznikiem rozwoju sieci. - Od dawna poszukiwaliśmy szans kryjących się za rozwojem technologii mobilnych. Dziś około 20 proc. rezerwacji w hotelach naszej firmy pochodzi właśnie z takich urządzeń - zarówno dedykowanych aplikacji, jak i tradycyjnych stron internetowych – wyjaśnia. Przyznaje, że jego sieć wciąż testuje, jak nowe rozwiązania pokroju Google Glass czy Apple Watch można wykorzystać w hotelarstwie i rezerwacji noclegów. - To przyszłość, w kierunku której idziemy - dodaje Gonçalo Duarte Silva.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA