PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawa bogatsza o nowy hotel

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 sie 2017 07:52

Warszawa bogatsza o nowy hotel Golden Tulip Warsaw Airport

W sobotę, 5 sierpnia br. hotel Golden Tulip Warsaw Airport powitał pierwszych gości. Jest to szósty hotel tej marki w Polsce oferujący usługi w standardzie 4 gwiazdek. Jego dyrektorem jest Jacek Sikorski.

REKLAMA

Hotel mieści się w Warszawie, przy Al. Krakowskiej 235 i powstał we współpracy z prywatnym inwestorem TDS Sp. z o.o. Zarządza nim Louvre Hotels Group, właściciel marki Golden Tulip, druga co do wielkości grupa hotelowa w Europie, piąta na świecie. 

Golden Tulip Warsaw Airport to kameralny hotel oferujący 90 komfortowych, przestronnych pokoi w trzech standardach: superior, executive i apartament, różniących się między sobą wielkością i wyposażeniem. Superior to wygodny pokój z komfortowym łóżkiem oraz miejscem do pracy i wypoczynku. Executive wyróżnia większa powierzchnia i panoramiczny widok z okien. Apartament składa się z sypialni, salonu oraz dwóch łazienek. Wszystkie pokoje wyposażone są w wysokiej jakości meble, telewizor SMART z pełnym pakietem kanałów, na którym po włożeniu karty pokoju do czytnika pojawiają się informacje związane z usługami oferowanymi przez hotel, radio, telefon, sejf z możliwością doładowania laptopów, lodówkę, minibar, ekspres do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty. Wszystkie łazienki posiadają kabinę prysznicową, zestaw kosmetyków, ręczniki oraz suszarkę do włosów. 

Hotel dysponuje także 4 nowoczesnymi salami konferencyjnymi, o łącznej powierzchni 244 mkw., które po połączeniu tworzą przestrzeń pozwalającą na organizację spotkania do 220 osób. Dzięki systemowi mobilnych ścian sale można połączyć, dopasowując ich wielkość do charakteru spotkania. Wyposażone są w nowoczesny sprzęt: wysuwane z sufitu ekrany, flipchart, rzutnik multimedialny, bezprzewodowy mikrofon oraz przybory do pisania. Hotel zapewnia pełną obsługę cateringową i techniczną.

Do dyspozycji gości jest również restauracja i bar „Taste Zone”, serwująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na świeżych i sezonowych produktach, siłownia-fitness i sauna. 

Obiekt posiada nowoczeny i elegancki design. Jego elementem są wielkoformatowe zdjęcia Warszawy, znajdujące się w pokojach oraz przestrzeni publicznej hotelu. Dzięki panoramicznym oknom można oglądać startujące i lądujące samoloty z pobliskiego Lotniska Chopina.

Dyrektorem hotelu jest Jacek Sikorski, związany z Louvre Hotels Group od lutego 2016 roku. Wcześniej pracował jako Dyrektor Sprzedaży warszawskiego kompleksu hoteli Golden Tulip, Campanile i Première Classe. Z hotelarstwem związany jest od ponad 10 lat. Bogate doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta indywidualnego i korporacyjnego, zdobywał w międzynarodowych sieciach hotelarskich w Polsce i zagranicą. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA