PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawski Marriott kupił telewizory za 2,2 mln

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 03 lip 2018 09:55

Warszawski Marriott kupił telewizory za 2,2 mln

Warszawski Marriott zakończył wymianę infrastruktury telewizyjnej. Koszt inwestycji to 2,2 mln zł netto.

REKLAMA

Nowa inwestycja, trwająca kilka miesięcy, przewidywała postawienie nowej stacji czołowej oraz dodatkowych 5 anten satelitarnych zapewniających jeszcze szerszy wybór kanałów telewizyjnych polskich i międzynarodowych.

Wymieniono 575 telewizorów, zastępując 32-calowe odbiorniki nowoczesnymi 55-calowymi telewizorami LED we wszystkich pokojach hotelowych, jak również w przestrzeni ogólnodostępnej.

Wdrożony na telewizorach norweski system mulimedialny Otrum Enterprise, wybrany spośród kilku rekomendowanych przez sieć Marriott International, jest liderem w zakresie funkcjonalności, stabilności i łatwości użytkowania. 

- Od blisko 30 lat nasz hotel stara się zapewniać Gościom najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Po kilku tygodniach testów i pozytywnych komentarzach naszych Gości mamy pewność, że wybrany przez nas system jest najlepszym dostępnym na rynku rozwiązaniem. Łatwość zarządzania systemem oraz dostępny na miejscu zespół, który wspiera nasze pomysły, tylko nas w tym utwierdza – powiedział Marek Michalik, Dyrektor IT hotelu Marriott Warsaw.

System Otrum Enterprise poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak: program telewizyjny, możliwość przesyłania spersonalizowanych wiadomości, prognoza pogody oraz szczegółowo opisane usługi dostępne w hotelu i atrakcje turystyczne Warszawy, umożliwia gościom przeglądanie na bieżąco ich rachunku, sprawdzanie aktualnej sytuacji na lotnisku Chopina, słuchania radia internetowego i ekspresowego wymeldowania się z hotelu, co pozwala zaoszczędzić ich czas.
Otrum Enterprise daje gościom możliwość odtwarzania na telewizorze własnych treści multimedialnych, które mogą być przesłane w sposób zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, za pośrednictwem zainstalowanego w każdym pokoju urządzenia Chromecast. Dzięki temu można „zupełnie tak, jak w domu” oglądać na dużym ekranie filmy z popularnego serwisu Netflix.
Za wdrożenie systemu, jego integrację, personalizację i dostosowanie do potrzeb hotelu Mariott w Warszawie odpowiedzialna była firma Simple AV Sp. z o.o., która jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Otrum w Polsce.

- Lubimy wyzwania i zawsze chętnie się z nimi mierzymy. Nie inaczej było w tym przypadku ze względu na to, że była to pierwsza instalacja systemu Otrum Enterprise w Polsce. Cieszę się, że mogliśmy wdrożyć nasze rozwiązanie w tak znanym hotelu jak warszawski Marriott oraz słyszeć życzliwe opinie gości. Jestem pewny, że zaufanie, którym nas obdarzono zaowocuje kolejna łą współpracą – powiedział Tomasz Jaroszewicz, Business Development Manager w firmie Simple AV.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.