PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Warszawski Raffles zapowiada drugi efekt „wow”

  • Autor: Property News/Grażyna Kuryłło
  • 10 paź 2018 14:54

Warszawski Raffles zapowiada drugi efekt „wow” Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A. Fot. Mat.prasowe

Biura w hotelu Raffles Europejski Warsaw są już wynajęte w 100 proc. Zagospodarowanie przestrzeni handlowej wciąż trwa. - Zaprosimy do Europejskiego światowe marki. Sądzę, że może to potrwać rok. Kilka z tych, z którymi prowadzimy negocjacje, nie ma jeszcze w Warszawie, ani w Polsce. Z pewnością zaskoczymy mieszkańców i naszych gości. Zależy nam na uzyskaniu efektu „wow”, podobnie jak przy otwarciu hotelu – mówi Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A.

REKLAMA

Jaką pozycję na rynku hotelowym ma zajmować warszawski Raffles Europejski Warsaw? 

Julien Barbotin-Larrieu, prezes spółki H.E.S.A., inwestora i właściciela wielofunkcyjnego budynku, dawniej Hotelu Europejskiego w Warszawie: Chcemy, by stał się ikonicznym obiektem w Polsce, podobnie jak na przykład Savoy w Londynie czy Plaza w Nowym Jorku. Marka Raffles bardzo nam w tym pomaga. Warszawa jest trzecim obok Paryża i Stambułu miastem w Europie, w którym działa hotel marki Raffles, a sama sieć ma grono bardzo lojalnych klientów, którzy podróżując po świecie, wybierają nocleg w hotelach Raffles ze względu na ich wyjątkową atmosferę. Niektórzy wręcz mówią, że pobyt w hotelu Raffles stanowi cel ich podróży.

Dalej w wywiadzie:

• Na świecie jest wiele luksusowych marek hotelowych. Dlaczego H.E.S.A akurat wybrała Raffles?

• Czy H.E.S.A. nie obawia się konkurencji? Sąsiadem Europejskiego jest Bristol. W Warszawie ma się pojawić Prudential, Four Seasons?

• Jak hotel Raffles Europejski Warsaw odnajduje się w rodzinie Raffles?

• Które dzieło sztuki z hotelowej kolekcji jest najczęściej przedmiotem pamiątkowych fotografii gości?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.