PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka ofensywa nowego Marriotta. Setki hoteli w przygotowaniu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 09 mar 2017 14:37

Wielka ofensywa nowego Marriotta. Setki hoteli w przygotowaniu The Westin Hamburg

Rok 2016 był dla Marriotta okresem niezwykłym. Akwizycja Starwooda gwałtownie zwiększyła potencjał grupy. Teraz czas na wielką ekspansję w Europie.

REKLAMA

W 2016 roku Marriott na terenie Europy powiększył się o 40 tys. pokoi. Dokładnie tyle pokoi Marriott posiadał na kontynencie w 2010 roku. Dzięki rozwojowi organicznemu oraz akwizycjom pod koniec 2016 roku było o już 134 tys. pokoi.

Zdaniem Amy McPherson, prezydent Marriotta, to wciąż za mało. - Mamy ambitne plany z horyzontem do 2020 roku. Chcemy rozwijać nasz segment luksusowy oraz pełnej obsługi klientów, tak, by posiadać największy portfel hotelowy w segmencie "upscale" oraz by wygrać wyścig o Millenialsów - zapowiada.

Największy nacisk ma być położony na ekspansję takich marek, jak The Ritz-Carlton oraz St. Regis. Kolejne hotele dołączą także do portfeli: The Luxury Collection, Autograph Collection Hotels praz Tribute Portfolio. Rozwój czeka samą sieć Marriott oraz Sheraton.

Oprócz tego na kontynencie zadebiutuje marka Delta Hotels. Do 2020 roku ma ona posiadać już 4 tys. pokoi. Oprócz tego w Europie nastąpi ekspansja marki W Hotels charakteryzującej się unikalnym designem.

Marriott chce zostać liderem europejskiego segmentu "upscale" do 2020 roku. Obecnie firma zajmuje piąte miejsce w tej klasyfikacji z 24 tys. pokoi w takich markach, jak AC Hotels, Aloft Hotels oraz Four Points by Sheraton. Przez najbliższe 3 lata liczba pokoi ulegnie podwojeniu. Do 12 tys. pokoi rozrośnie się Courtyard Hotels. 30 nowych obiektów przyjmie szyld  Residence Inn oraz Element.

Wielka ekspansja zakładana jest względem znanej już w Polsce marki Moxy. Będzie to największa marka lifestylowa w Europie. Obecnie posiada 1 tys. pokoi. W trakcie realizacji jest kolejnych 9 tys. Docelowo do 2020 sieć będzie posiadała już 22 tys. pokoi.

Obecnie w całej grupie Marriott International działa 6 tys. hoteli w 122 krajach. Firma posiada aż 30 marek hotelarskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA