PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wielka przemiana austriackiej grupy hotelarskiej

  • Autor: Propertynews.pl
  • 26 paź 2015 08:49

Wielka przemiana austriackiej grupy hotelarskiej Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels & Resorts

VI Hotels & Resorts na nowo definiuje swoją pozycję na rynku. 1 lutego 2016 r. największa austriacka grupa hotelowa, obecna także w Polsce, całkowicie zmieni wizerunek swojej marki. Vienna International Hotelmanagement AG stanie się Vienna House.

REKLAMA

- Gdy ponad rok temu przejmowałem ster grupy VI, postawiłem sobie za cel wypozycjonowanie firmy na rynku od nowa, zbudowanie jasnej strategii marki i wprowadzenie wszystkich związanych z tym zmian jak najszybciej - wyjaśnia Rupert Simoner, prezes zarządu VI Hotels & Resorts. - Proces ten rozpoczęliśmy od wewnątrz. Od początku zaangażowaliśmy we wszystko naszych pracowników, aby stworzyć solidny fundament przyszłego wzrostu i dalszych sukcesów - dodaje.

Na początku przyszłego roku 38 hoteli wraz z pozostającą raczej w cieniu spółką macierzystą utworzy nowe przedsiębiorstwo. Zmiany dotkną kultury i tożsamości korporacyjnej oraz struktur we wszystkich obszarach. Wprowadzone zostaną nowe technologie. Na nowo zdefiniowane będą wszystkie obszary usług oraz standardy obsługi hotelowej. Ponadto część hoteli grupy zostanie poddanych przebudowie, rozbudowie lub renowacji.

Vienna House - nowy wizerunek

Do końca stycznia na stronie internetowej firmy, będzie można śledzić na bieżąco proces budowania nowej architektury marki i stopniowo poznawać korporacyjne logotypy, koncept kolorystyczny i wizerunkowy, oprawę graficzną i język.

- Nie jesteśmy kolejną marką usiłującą wpisać się w obecnie panujące na rynku trendy - zauważa Simoner. - Mody przychodzą i odchodzą. Swoją pozycję rynkową opieramy na naszych podstawowych wartościach, takich jak: radość, finezja, naturalność i odkrywczość – kontynuuje prezentację strategii korporacyjnej Simoner.

- Odpowiedź na to, co różni nas od innych marek leży w pytaniu „Dlaczego?”. Wierzymy w piękno prostoty! Co mamy na myśli? Wszystko, co robimy, robimy w sposób prosty, ze stylem i dbałością o szczegóły. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą; by nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów. Pytamy, czego naprawdę oczekuje nasz gość i działamy zgodnie z tym, co usłyszymy. Chcemy po prostu, aby pobyt naszych gości był maksymalnie przyjemny. To właśnie kryje się pod naszą marką – konkluduje Simoner.

Marka parasolowa Vienna House, skupiająca indywidualne hotele w miastach i kurortach, przyjmuje wiodącą rolę i pod tym jednym wspólnym szyldem jednoczy marki andel’s (linia Design), angelo (Concept) oraz nową markę Vienna House Easy (w Polsce hotel Chopin Cracow).

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA