PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wymarzona lokalizacja? Hotelowy boom w Krakowie trwa w najlepsze

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 lis 2018 18:07

Wymarzona lokalizacja? Hotelowy boom w Krakowie trwa w najlepsze Property Forum Kraków

Od wielu lat Kraków postrzegany jest jako idealna lokalizacja dla inwestycji hotelowych. Stolicą Małopolski interesują się zarówno globalne sieci hotelowe, jak i indywidualni inwestorzy. W efekcie miasto konkuruje ze stolicą pod względem liczby pokoi, a biorąc pod uwagę liczbę obiektów - wyprzedza Warszawę. O planach rynkowych graczy i roli Krakowa nie tylko na krajowym rynku dyskutowano podczas sesji “Hotele. Kraków czeka na debiutujące marki hotelowe” na Property Forum Kraków.

REKLAMA

- Miastu sprzyja – doceniany przez hotelarzy – miks gości: turystów oraz przedstawicieli świata biznesu – mówi Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju, Grupa Hotelowa Orbis w Polsce.

Jak dodaje, rynkowi sprzyja również rozbudowa lotniska, połączenia PKP oraz infrastruktura drogowa. - Komunikacja i oferta miasta oraz okolic to niewątpliwy atut destynacji – podsumowuje.

Dzięki inwestycjom w centrum kongresowe czy rozbudowane centrum wystawiennicze, grupa potencjalnych klientów wzbogaciła się o gości konferencyjnych i targowych.

- Dzięki lokalizacji naszego hotelu, jesteśmy głównym beneficjentem wydarzeń – uważa Radosław Altheim, Managing Director, Q Hotel Sp. z o.o. Sp. K. i dodaje: - Specyfiką Krakowa jest rynek korporacyjny. W innych miastach, goście biznesowi są kluczowymi odbiorcami usług hotelowych. W Krakowie turysta jest w stanie zapłacić więcej za nocleg niż przedstawiciel firmy, z którą hotel ma podpisaną umowę. Ruch biznesowy jest równoważony przez ruch turystyczny.

Karuzela marek kręci się dalej

- Już wkrótce stolica Małopolski wzbogaci się o kilka nowych marek – zapowiada Maria Zielińska, Senior Hospitality Advisor, Cushman & Wakefield. Wśród nich znajdą się brandy należące do globalnych sieci oraz rodzimych inwestorów.

Pod parasolem marek należących do Accor Hotels w Krakowie działa 7 obiektów, ale wkrótce krakowskie portfolio sieci jeszcze urośnie. - W lutym 2019 roku otwieramy pierwszy hotel MGallery w Polsce – zapowiada Jacek Stasikowski. - Butikowy hotel będzie liczył 64 pokoje. Ponadto na terenie Nowej Huty powstaje na bazie rozbudowy istniejącego obiektu nowy ibis Styles. Pod tą marką planujemy również kolejne lokalizacje w mieście - dodaje.

Adagio to kolejna marka, którą chce rozwijać w Krakowie Orbis. - Szukamy atrakcyjnych adresów dla marki condohotelowej oraz dla pięciogwiazdkowego obiektu, który mógłby funkcjonować pod parasolem Accor Hotels – mówi.

Kraków to interesujący rynek dla sieci Metropolo. Marka na początku grudnia br. uruchomi swój pierwszy hotel w Polsce – właśnie w Krakowie.

- Inwestycja jest wpisana w strategię Louvre Hotels, która zakłada intensywny rozwój marki Metropolo w najważniejszych ośrodkach turystycznych Europy, do których coraz częściej udają się chińscy turyści - wyjaśnia Artur Kozieja, prezes zarządu, Europlan Sp. z o.o., inwestor Metropolo.

Jak zapewnia, proces inwestycyjny trwa rekordowo krótko. - Wierzę w siłę turystyki chińskiej, która od 2012 roku sukcesywnie zmienia rynek globalny. Również w Polsce liczba turystów chińskich systematycznie rośnie – w 2016 roku do Polski przyjechał 50 tys. chińskich turystów, rok później było ich już 130 tys. A potencjał jest znacznie większy, dlatego chcemy jak najszybciej zaprezentować nasz hotel gościom. Od zakupu obiektu do planowanego otwarcia upłynie zaledwie 5 miesięcy - mówi.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.