PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wystartowała nowa marka hotelarska

  • Autor: Propertynews.pl
  • 20 lut 2015 10:21

Wystartowała nowa marka hotelarska

Hotel Alto w Żorach zadebiutował. Nowa marka to dzieło sieci Qubus. Gości przyciągnąć mają nowoczesne technologie i "uśmiechnięty" koncept.

REKLAMA

Pomysłodawcy Alto postawili nie tylko na nowy koncept hotelowy, ale także na wykorzystanie potencjału biznesowego mniejszych polskich miast. Pierwszy obiekt powstał w Żorach, które zlokalizowane są w aglomeracji śląskiej i są miastem z dobrze rozwiniętą infrastrukturą przemysłową. Właściciele Alto chcą, aby nowa marka, w krótkim czasie, wyrosła na lidera lokalnych rynków hotelarskich w całej Polsce.

- Chcemy wykorzystać potencjał mniejszych polskich miast z rozwiniętą strukturą biznesową i przemysłową. Alto w Żorach jest pierwszym hotelem docelowej sieci hoteli w Polsce. W ciągu kilku najbliższych lat chcielibyśmy zbudować kolejne obiekty tej marki i stać się liderem na lokalnych rynkach hotelowych średniej wielkości miast - mówi Artur Hajduk, prezes Alto Hotels.

Hotel Alto jest pierwszą „uśmiechniętą" marką hotelową w Polsce, stawiającą przede wszystkim na pozytywne doświadczenie i samopoczucie gościa. Pierwszy obiekt zlokalizowany jest w Żorach. Hotel oferuje 108 miejsc noclegowych w 54 specjalnie wyciszonych pokojach, designerską Strefę Widelca i specjalną Strefę Odpoczynku z kanapami i dużym TV. Hotel został też przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na gości czekają w nim dodatkowo atrakcyjne nowinki technologiczne.

Idea uśmiechu w Alto jest motywem przewodnim zarówno w strategii brandingowej, jak i strategii komunikacji z gościem. - Doświadczenie Gościa to element, na który w Alto zwracamy szczególną uwagę. Jesteśmy otwarci na informację zwrotną, którą uwzględniamy w naszych procesach decyzyjnych. W związku z tym strategia komunikacji w hotelu jest prowadzona w lekkiej, prostej i przyjaznej formie. Wszelkim komunikatom towarzyszy idea uśmiechu. Chcemy, aby Goście przyjeżdżający do Alto nie tylko wypoczęli, ale także dzięki „uśmiechniętemu hotelowi" poczuli się w nim wyjątkowo dobrze - mówi Artur Hajduk prezes Alto Hotels.

Ta koncepcja została wdrożona także podczas procesu rekrutacji. Rekruterzy oprócz doświadczenia sprawdzali tzw. „kompetencje miękkie" potencjalnych pracowników (komunikatywność, otwartość, empatię, umiejętność prowadzenia tzw. small talk itp.).

- Na rekrutację zaprosiliśmy osoby otwarte, naturalnie uśmiechnięte, które potrafią szybko i bezstresowo nawiązać rozmowę z Gościem. Nasi nowi pracownicy to osoby, które szybko się uczą, interesują się tym, co się dzieje w hotelu. Te osoby nie boją się zmian oraz są proaktywne w działaniu na rzecz Gościa - mówi Edyta Goryszewska-Szumska, rekruter Alto.

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Orbis Partner serwisu - Christie + Co

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA