PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wzór na idealny hotel

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 kwi 2017 10:23

Wzór na idealny hotel Fot. Pixabay

Firma Hotels.com przeanalizowała 500 najpopularniejszych słów kluczowych z ponad 5 milionów opinii gości z 2016 roku. Następnie analizowano 148 milionów zdań zawierających słowa kluczowe, a dr Simon Moore stworzył wzór matematyczny w oparciu o te właśnie słowa.

REKLAMA

Eksperci przedstawili wyniki badań za pomocą następującego wzoru matematycznego: 
P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z hotelu

- Wzór stworzyliśmy, by uczcić miliony opinii, dzięki którym przyznajemy nagrody "Uwielbiany przez gości", wyrażając uznanie dla najlepszych hoteli na całym świecie, na podstawie prawdziwych opinii gości.

P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z Hotelu

P = jak przyjazny jest personel

Cz = czystość pokoju

Ł = jak wygodne jest łóżko

C = rozsądna cena

S = spokój i cisza w pokoju

B = basen

Ś = śniadanie w cenie

D = dystans i lokalizacja

W = bezpłatne Wi-Fi

N = możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju

ZH = ogólne zadowolenie z hotelu 

Badania dowodzą, że to podstawowe cechy hotelu wpływają na zadowolenie gości, a luksusowe udogodnienia to tylko wisienka na torcie.  Dane zebrane przez Hotels.com pokazują, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż eleganckie śniadanie, luksusowy basen czy najnowocześniejszy ekspres do kawy w pokoju.  Co zaskakujące, w naszych internetowych czasach darmowe Wi-Fi nie jest tak ważne jak przyjazna obsługa hotelu. 

- Marzymy o luksusowych hotelach i słonecznych plażach, ale to, co jest dla nas najważniejsze w wyborze hotelu związane jest z ludzką naturą.  Analiza 148 milionów komentarzy użytkowników Hotels.com™ potwierdziła, że najważniejsze czynniki, na których zależy klientom to te związane z naszą podświadomością — podstawowe potrzeby człowieka.  Z psychologicznego punktu widzenia ryzyko i dyskomfort przeważają nad pozytywnymi wrażeniami 5 do 1, więc nic dziwnego, że podróżni przywiązują większą wagę do podstaw, takich jak wygoda i czystość, niż do luksusowych basenów czy restauracji - komentuje psycholog konsumentów, dr Simon Moore, który prowadził badania Hotels.com.

Czystość i komfort wpływają na nasze potrzeby dotyczące relaksu, bezpieczeństwa i ochrony.  Dobra lokalizacja wpływa na poczucie związku z innymi ludźmi oraz umożliwia ucieczkę w razie potrzeby.  To, że przyjazna obsługa jest dla nas tak ważna potwierdza tylko fakt, że jesteśmy istotami społecznymi i lubimy, gdy ktoś wita nas uśmiechem i pogawędką.  Czujemy się dzięki temu częścią grupy.

Jak dodaje Isabelle Pinson, wiceprezes zarządu marki Hotels.com, EMEA, coraz więcej podróżnych rezerwuje podróże w oparciu o rekomendację innych, a zachowanie konsumentów podpowiada, że opinie gości są ważniejsze nawet od tradycyjnej klasyfikacji gwiazdkowej. Czasem jednak informacji jest tak dużo, że ciężko jest rozszyfrować która z nich jest ważna. Tu z pomocą przychodzi nasz nowy wzór matematyczny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Best Western Hotels & Resorts Partner serwisu - Chopin Airport Partner serwisu - Hotel Professionals Partner serwisu - Orbis

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA