PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Wzór na idealny hotel

  • Autor: propertynews.pl
  • 21 kwi 2017 10:23

Wzór na idealny hotel Fot. Pixabay

Firma Hotels.com przeanalizowała 500 najpopularniejszych słów kluczowych z ponad 5 milionów opinii gości z 2016 roku. Następnie analizowano 148 milionów zdań zawierających słowa kluczowe, a dr Simon Moore stworzył wzór matematyczny w oparciu o te właśnie słowa.

REKLAMA

Eksperci przedstawili wyniki badań za pomocą następującego wzoru matematycznego: 
P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z hotelu

- Wzór stworzyliśmy, by uczcić miliony opinii, dzięki którym przyznajemy nagrody "Uwielbiany przez gości", wyrażając uznanie dla najlepszych hoteli na całym świecie, na podstawie prawdziwych opinii gości.

P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + ½N = Zadowolenie z Hotelu

P = jak przyjazny jest personel

Cz = czystość pokoju

Ł = jak wygodne jest łóżko

C = rozsądna cena

S = spokój i cisza w pokoju

B = basen

Ś = śniadanie w cenie

D = dystans i lokalizacja

W = bezpłatne Wi-Fi

N = możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju

ZH = ogólne zadowolenie z hotelu 

Badania dowodzą, że to podstawowe cechy hotelu wpływają na zadowolenie gości, a luksusowe udogodnienia to tylko wisienka na torcie.  Dane zebrane przez Hotels.com pokazują, że czystość i komfort to czynniki 35 razy ważniejsze niż eleganckie śniadanie, luksusowy basen czy najnowocześniejszy ekspres do kawy w pokoju.  Co zaskakujące, w naszych internetowych czasach darmowe Wi-Fi nie jest tak ważne jak przyjazna obsługa hotelu. 

- Marzymy o luksusowych hotelach i słonecznych plażach, ale to, co jest dla nas najważniejsze w wyborze hotelu związane jest z ludzką naturą.  Analiza 148 milionów komentarzy użytkowników Hotels.com™ potwierdziła, że najważniejsze czynniki, na których zależy klientom to te związane z naszą podświadomością — podstawowe potrzeby człowieka.  Z psychologicznego punktu widzenia ryzyko i dyskomfort przeważają nad pozytywnymi wrażeniami 5 do 1, więc nic dziwnego, że podróżni przywiązują większą wagę do podstaw, takich jak wygoda i czystość, niż do luksusowych basenów czy restauracji - komentuje psycholog konsumentów, dr Simon Moore, który prowadził badania Hotels.com.

Czystość i komfort wpływają na nasze potrzeby dotyczące relaksu, bezpieczeństwa i ochrony.  Dobra lokalizacja wpływa na poczucie związku z innymi ludźmi oraz umożliwia ucieczkę w razie potrzeby.  To, że przyjazna obsługa jest dla nas tak ważna potwierdza tylko fakt, że jesteśmy istotami społecznymi i lubimy, gdy ktoś wita nas uśmiechem i pogawędką.  Czujemy się dzięki temu częścią grupy.

Jak dodaje Isabelle Pinson, wiceprezes zarządu marki Hotels.com, EMEA, coraz więcej podróżnych rezerwuje podróże w oparciu o rekomendację innych, a zachowanie konsumentów podpowiada, że opinie gości są ważniejsze nawet od tradycyjnej klasyfikacji gwiazdkowej. Czasem jednak informacji jest tak dużo, że ciężko jest rozszyfrować która z nich jest ważna. Tu z pomocą przychodzi nasz nowy wzór matematyczny.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.