PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Analizy lokalizacyjne i koncepty tymczasowe w służbie handlu

14 września 2017
Miejsce: Warszawa
Zapraszamy Państwa na kolejne spotkanie PRCH Marketing Club 14 września, w trakcie którego eksperci z firmy GIS-Expert oraz Esri Polska zaprezentują możliwości wykorzystania analiz lokalizacji w procesach decyzyjnych dotyczących ekspansji i strategii omnichannel sieci handlowych oraz rozwoju centrów handlowych. Następnie na przykładzie Mytiful Stores zapoznamy się z konceptami tymczasowymi jako narzędziem wizerunkowym dla centrum handlowego i sieci retailowych.

W pierwszej części spotkania:

Przykłady narzędzi i modeli wspierających planowanie ekspansji i strategie sprzedaży:
- przykłady narzędzi do analiz otoczenia centrum lub sklepu (dla początkujących i zaawansowanych)
- modele wykorzystywane w analizach przestrzennych rynku

Jak analizy danych przekładają się na trafne decyzje lokalizacyjne (źródła danych):
- źródła danych o otoczeniu konkurencyjnym
- komercyjne i bezpłatne zasoby danych o "catchment area" (demografia, dane ekonomiczne, ruch drogowy, dostępność komunikacyjna, generatory ruchu) i ocena ich wiarygodności
- analizy mikrorynków i otoczenia geograficznego centrum lub placówki handlowej

Innowacje wspierające strategie sprzedaży:
- analizy przestrzenne wnętrz (indoor mapping) - metody mapowania ruchu klientów w CH/sklepie
- augmented reality



Pytania, na jakie eksperci odpowiedzą w trakcie spotkania:
- w jakim stopniu lokalizacja wpływa na footfall?
- jakie informacje o "catchment area" dają nowoczesne analizy przestrzenne?
- ilu klientów mieszka lub przebywa czasowo w zasięgu oddziaływania centrum (lokalnym i "globalnym") i jaka jest ich charakterystyka społeczno-ekonomiczna?
- czego możemy dowiedzieć się o potencjalnych klientach z komercyjnych i bezpłatnych źródeł danych?
- czy możemy ocenić wpływ konkurencji na prawdopodobieństwo odwiedzin naszego CH lub sklepu?
- jak wykorzystywać własne dane o wynikach sprzedaży w podjęciu decyzji o lokalizacji nowej placówki lub rozbudowie istniejącej?

W drugiej części spotkania przedstawiona zostanie tematyka sklepów tymczasowe i pop-up stores, jako jednego z najsilniejszych obecnie trendów w branży centrów handlowych. Dla deweloperów to niezwykle ciekawa forma zagospodarowania i aktywizowania niewykorzystanej przestrzeni najmu, a dla retailerów oraz graczy rynku e-commerce doskonała okazja do testowania, jak dany asortyment będzie radził sobie w tradycyjnym modelu sprzedaży, bez ponoszenia kosztów regularnego sklepu stacjonarnego. Możliwość bezpośredniej komunikacji z klientem, wysoki standard obsługi, ciekawa aranżacja przestrzeni, unikatowy asortyment, nowe technologie – to właśnie aspekty, których umiejętne wykorzystanie przy projektowaniu i zarządzaniu konceptem tymczasowym generuje niezwykłe i unikalne doświadczenie zakupowe dla klienta.

W drugiej części spotkania będzie można dowiedzieć się:
- jak z pomocą konceptów tymczasowych uzyskać przewagę i wyróżnić się spośród konkurencji
- w jaki sposób obecność sklepów tymczasowych wpływa na wizerunek i kreowanie strategii leasingowej obiektu
- jak wykorzystać obecność konceptów tymczasowych w strategii marketingowej centrum handlowego
- jakie są korzyści ze współpracy z doświadczonym operatorem retailowym, organizującym sklepy tymczasowe

Więcej informacji 

Miejsce: siedziba PRCH, ul. Nowogrodzka 50, 02-695 Warszawa

Bezpłatne uczestnictwo dla 2 pracowników firmy stowarzyszonej w PRCH.

Wstęp dla firm niestowarzyszonych: 340 PLN + VAT za osobę.

Partnerem medialnym spotkania jest PropertyNews.pl

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało



Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA