PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

DCT Gdańsk korzysta z lepszej koniunktury

  • wnp.pl
  • 28 paź 2014 08:13

Obniżenie kosztów transportu uwarunkowane jest tym, by kontenerowiec był wypełniony w jak największym stopniu. I alianse pozwalają na konsolidację masy ładunków armatorów - twierdzi w rozmowie z wnp.pl Maciek Kwiatkowski, prezes zarządu DCT Gdańsk.

REKLAMA

W ciągu minionych dwóch lat powstało sześć głównych sojuszy, jakie zawarli między sobą najwięksi armatorzy kontenerowców. Dlaczego?

- Alianse linii żeglugowych są procesem mającym na celu obniżanie kosztów transportu jednostkowego. W przeliczeniu na jeden kontener dwudziestostopowy (TEU) na największych eksploatowanych statkach, mieszczących 18000 TEU, koszt transportu jednostkowego jest mniejszy, niż koszt przewozu mniejszym statkiem, co wynika z efektu skali.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA