PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

E-commerce zawładnął handlem

  • www.pulshr.pl
  • 13 cze 2018 17:41

E-commerce zawładnął handlem Fot. shutterstock

Wart 40 mld zł, polski rynek e-commerce wciąż się rozwija. Firmy i organizacje zajmujące się sprzedażą dóbr i usług zauważyły zmianę zachowań konsumentów. Zmieniają więc filozofię prowadzenia biznesu. Wprowadzają do swoich strategii e-commerce i digital. W dzisiejszych czasach to po prostu konieczność.

REKLAMA

- Z jednej strony wynika to z potrzeby uniezależnienia się od tradycyjnego handlu, który musi mierzyć się z pewnymi ograniczeniami, takimi jak na przykład zakaz handlu w niedzielę; z drugiej zaś, aby utrzymać pozycję na rynku trzeba sprzedawać poprzez kanały, które wybierają konsumenci  - tłumaczy Anna Iwanicz z zespołu Digital & e-Commerce firmy rekrutacyjnej Michael Page.

Już dawno internet przestał być jedynie miejscem, w którym potencjalni klienci mogą tylko zapoznawać się z katalogiem produktów i usług. Dziś odbywa się tam handel elektroniczny na globalną skalę, a e-commerce to cały, niezwykle rozbudowany system. Jak komentują eksperci: sprzedaż on-line odbywa się za pomocą narzędzi, które znane były dotąd jedynie z filmów science fiction. Chodzi na przykład o sztuczną inteligencję (AI), rozszerzoną rzeczywistość (AR) czy chatboty. Wszystkie one są  w e-commerce wykorzystywane i to nie tylko przez największe firmy.

- Intensywny rozwój technologii to jednocześnie duże wyzwanie dla biznesu i pracodawców. Nowe narzędzia i rozwiązania powstają tak szybko, że trudno jest wszystkim pracownikom za tymi zmianami nadążać. Z tego powodu poszukiwani są specjaliści z szeroką wiedzą digitalową, dobrym zrozumieniem technologii i IT, a także rozwiniętymi kompetencjami interpersonalnymi, którzy będą w stanie budować wzajemne zrozumienie pomiędzy światem biznesu i IT w organizacjach, a przede wszystkim skutecznie odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klienta końcowego - dodaje Elżbieta Sobiech, także z firmy Michael Page.

Droga konsumenta do produktu często wiedzie poprzez portale społecznościowe, takie jak Facebook czy Instagram. Specjaliści do spraw marketingu szybko dostrzegli, jak ważne jest to, że są one  dostępne w wersjach mobilnych: równolegle do e-commerce rozwija się wydzielony z niego m-commerce, czyli wyspecjalizowany obszar handlu elektronicznego pracujący dla posiadaczy urządzeń mobilnych właśnie.

Czytaj całość:

Przyszłość handlu należy do e-commerce


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNER SERWISU partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.