PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Emperia szykuje się do uruchomienia własnej logistyki

  • www.portalspozywczy.pl
  • 07 maj 2013 14:50

Emperia szykuje się do uruchomienia własnej logistyki

Realizacja projektu logistycznego przebiega zgodnie z przyjętym harmonogramem. To oznacza, że od 1 lipca uruchomimy własną logistykę dostaw z magazynu centralnego do supermarketów Stokrotka. To oznacza całkowite zastąpienie dostaw prowadzonych dotychczas przez spółkę Tradis - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding, właściciela sieci Stokrotka.

REKLAMA

Przypomnijmy, że Emperia przygotowuje się do uruchomienia magazynu centralnego w Teresinie i kilku magazynów regionalnych. Centrum Dystrybucyjne w Teresinie ma 27,2 tys. mkw. powierzchni, w tym ponad 5 tys. mkw chłodni. Magazyny regionalne o powierzchni do 1,5 tys. mkw. będą działały w Białymstoku, Bydgoszczy, na Śląsku, we Wrocławiu, Olsztynie, Szczecinie, w Trójmieście i w Lublinie.

- Aktualnie jesteśmy na etapie odbioru centrum dystrybucyjnego. Prowadzone są ostatnie, finalne montaże wyposażenia chłodniczego, w tym regałów. Dostarczono nam już większość środków transportu. Jesteśmy po rekrutacji kierownictwa, i w trakcie rekrutacji personelu podstawowego - wylicza Dariusz Kalinowski.

Towar z centrum logistycznego do mniejszych magazynów będzie dostarczać codziennie 35 dużych samochodów ciężarowych, zaś stamtąd będzie go rozwozić do sklepów 50 mniejszych ciężarówek.

Zdaniem prezesa Emperia Holding uruchomienie własnej logistyki dostaw, szczególnie przez pierwsze tygodnie będzie dla firmy potężnym wyzwaniem operacyjnym. - Pomimo tego, że własna logistyka jest przygotowywana przez profesjonalny zespół, to przejście z dużą częścią obrotu od jednego dostawcy (spółka Tradis - red.), z którym byliśmy związani przez wiele lat, do własnego systemu dostaw jest dużym wyzwaniem dla centrali firmy, jak i wszystkich sklepów - mówi Kalinowski.

- Najważniejsze jest dla nas to, aby klient, który robi zakupy w sklepach Stokrotki nie zauważył żadnej różnicy podczas zmiany systemu dostaw - dodaje.
Sieć supermarketów Stokrotka liczy obecnie ok. 200 sklepów. W roku 2013 planuje uruchomienie ok. 15 sklepów, a w kolejnych latach po 30 placówek rocznie. W 2016 r. Emperia Holding, do której należy Stokrotka chce mieć ponad 300 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - BNP Paribas Real Estate Partner serwisu - MLP Group

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA