PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

IKEA postawiła na nowe rozwiązania logistyczne

IKEA postawiła na nowe rozwiązania logistyczne
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 cze 2019 15:56

Parcel Unit w Siechnicach pod Wrocławiem to nowa jednostka logistyczna IKEA, która zapewni realizację małych zamówień składanych przez stronę internetową, w sklepie lub przez telefon.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 cze 2019 15:56

- Nowe rozwiązanie logistyczne to ważny moment w rozwoju sieci wielokanałowej sprzedaży IKEA w Polsce, którą udoskonalamy również w oparciu o informacje zwrotne klientów. Oferuje ono możliwości, na które czekali nasi klienci – szybkość realizacji dostaw w przystępnej cenie. Widzimy stały wzrost sprzedaży w kanale e-commerce i musimy być przygotowani do jej obsłużenia od strony logistycznej. Szacujemy, że w ciągu najbliższych trzech lat Parcel Unit we Wrocławiu zrealizuje ponad 1,5 mln zamówień – wyjaśnia Sigrun Tessarek, Customer Fulfillment Manager Poland w IKEA.

Parcel Unit to nowe rozwiązanie, które działa w oparciu o współpracę z partnerami biznesowymi IKEA – operatorem logistycznym 3LP, będącym właścicielem centrum dystrybucji w Siechnicach, oraz dostawcą usług kurierskich GLS. Firma 3LP oferuje zaawansowane rozwiązania automatyczne procesu kompletowania towaru, z kolei gęsta sieć logistyczna oraz punktów odbioru GLS gwarantuje krótki czas dostawy - blisko połowa klientów otrzyma towar już następnego dnia po złożeniu zamówienia on-line.

Łatwiejszy dostęp do produktów IKEA

Parcel Unit w Siechnicach obsługuje ponad 6 tys. produktów IKEA - głównie akcesoria wyposażenia wnętrz oraz małe meble. Zamówienia są dostarczane klientom przez firmę kurierską GLS w cenie 15 PLN za każdą paczkę do 30 kg. - Cieszymy się, że możemy być częścią tego ważnego dla IKEA projektu. Sukcesywnie rozwijamy nasze usługi pod kątem błyskawicznego wzrostu e-commerce, dostosowując je do oczekiwań i stylu życia odbiorców. Nowoczesne usługi kurierskie są kluczowe dla rozwoju handlu online, dlatego stawiamy na szybkość, sprawność i elastyczność dostaw. Zapewnienie takiej obsługi będzie dla nas kluczowe także we współpracy z IKEA  – skomentował Andrzej Wasielewski, Dyrektor Regionu Zachód oraz Planowania i Realizacji Inwestycji z GLS.

Zaawansowana automatyka

Magazyn pod Wrocławiem to zaawansowane technologicznie centrum logistyczne dla e-commerce. Kluczowym elementem warunkującym sprawny proces realizacji zamówień jest automatyzacja procesów magazynowania i kompletowania produktów IKEA. Większość zamówień klientów jest realizowana przez zautomatyzowany system, który pozwala na najwyższą szybkość kompletowania - nawet do 2000 sztuk produktów na godzinę - i niemal całkowicie eliminuje ewentualne błędy. Duża wydajność magazynu jest bardzo istotna w kontekście planowanego wzrostu zamówień internetowych.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Bartek 2019-07-03 11:37:33
    Polacy boją się informacji zwrotnych, ale jeśli podkreślimy to, że chodzi nam o rozwój produktu/usługi to naprawdę wiele można z nich wyciągnąć na przyszłość. A jeśli chodzi o automatyczne pozyskiwanie i analizę feedbacku istnieje wreszcie polskie narzędzie -> feedback-up.com

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.113.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.