PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Netto Polska: Chcemy co 2-3 lata otwierać nowy magazyn logistyczny

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 gru 2013 14:30

Sieć dyskontów Netto Polska planuje, że na każde 50 nowych sklepów chce otwierać nowy magazyn logistyczny, czyli mniej więcej co dwa-trzy lata - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

Petersen sygnalizuje, że Netto Polska chce przyspieszyć ekspansję. W 2013 roku spółka otworzy łącznie ok. 45 nowych sklepów, a w przyszłym roku będzie to ok. 50 sklepów. Dyrektor generalny spółki zaznacza jednak, że jest to minimum i dodaje, że rozważany jest też wariant otwierania 75 sklepów rocznie.

- Taka liczba otwarć - 50 sklepów rocznie - oznacza, że co trzy lata zamierzamy otwierać kolejny magazyn - centrum logistyczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Petersen.

- Aby zapewnić terminowe dostawy, potrzebujemy mniej więcej jednego nowego magazynu na każde 150 nowych sklepów.1 października otworzyliśmy Centrum Logistyczne w Kopytkowie. Obecnie mamy trzy takie centra w Polsce. Następne otworzymy więc za jakieś 2-3 lata - dodaje.

Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Duńska sieć sklepów spożywczych oferuje produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.

Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, F�tex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA