PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Netto Polska: Chcemy co 2-3 lata otwierać nowy magazyn logistyczny

  • www.portalspozywczy.pl
  • 06 gru 2013 14:30

Sieć dyskontów Netto Polska planuje, że na każde 50 nowych sklepów chce otwierać nowy magazyn logistyczny, czyli mniej więcej co dwa-trzy lata - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny Netto Polska.

REKLAMA

Petersen sygnalizuje, że Netto Polska chce przyspieszyć ekspansję. W 2013 roku spółka otworzy łącznie ok. 45 nowych sklepów, a w przyszłym roku będzie to ok. 50 sklepów. Dyrektor generalny spółki zaznacza jednak, że jest to minimum i dodaje, że rozważany jest też wariant otwierania 75 sklepów rocznie.

- Taka liczba otwarć - 50 sklepów rocznie - oznacza, że co trzy lata zamierzamy otwierać kolejny magazyn - centrum logistyczne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Petersen.

- Aby zapewnić terminowe dostawy, potrzebujemy mniej więcej jednego nowego magazynu na każde 150 nowych sklepów.1 października otworzyliśmy Centrum Logistyczne w Kopytkowie. Obecnie mamy trzy takie centra w Polsce. Następne otworzymy więc za jakieś 2-3 lata - dodaje.

Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie.

Duńska sieć sklepów spożywczych oferuje produkty pierwszej potrzeby po najniższych cenach na rynku. Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S, drugiego co do wielkości przedsiębiorstwa działającego w branży handlu detalicznego w Danii. Poza Polską i Danią, sieć rozwija się w Niemczech i Szwecji.

Do flagowej inicjatywy biznesowej DS należy sieć Netto, na rozwój której kładziony jest bardzo duży nacisk zarówno na rynku wewnętrznym, jak i po za granicami kraju.

Grupa Dansk Supermarked rozwija sieci sklepów pod szyldami Netto, F�tex, Bilka i Salling w Danii, Polsce, Niemczech i Szwecji.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA