PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Panattoni zatrudnia niezwykłego pracownika

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 paź 2016 13:35

Panattoni zatrudnia niezwykłego pracownika fot. Panattoni

Panattoni Europe przybliża specyfikę branży poprzez… ludzki pierwiastek! Deweloper właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „The human touch of industrial space” („Ludzkie oblicze powierzchni przemysłowych”). Jej hasłem jest „Hi my name is Tony!” – brand hero, który w sposób zabawny tłumaczy specyfikę rynku deweloperskiego w branży obiektów przemysłowych.

REKLAMA

Hi my name is Tony! Tak Panattoni Europe, lider powierzchni przemysłowych w Polsce, wita się z branżą w swojej najnowszej kampanii reklamowej „The human touch of industrial space” („Ludzkie oblicze powierzchni przemysłowych”).

Tony Panattoni to spersonifikowany obiekt magazynowy – maskotka marki (brand hero), który od tego sezonu towarzyszy firmie w celu ułatwienia zewnętrznych i wewnętrznych działań komunikacyjnych. Kampanię cechuje zintegrowana komunikacja marketingowa, która wykorzystuje najbardziej efektywne kanały np. internet, mobile, social media, AdWords i prasę branżową oraz BTL. Za pomysł i ideę kampanii odpowiedzialny jest dział marketingu dewelopera, zaś za kreację Elchupacabra.

Tony po raz pierwszy zaprezentowany został podczas tegorocznej edycji gali Panattoni Europe jako główny bohater i narrator filmów animowanych zapowiadających pięć kategorii nagród przyznawanych przez dewelopera – firma, jak co roku, nagradza wkład partnerów w rozwój nie tylko własnego przedsiębiorstwa, lecz także całej branży, przyznając symboliczne statuetki. Następnie zabawne historie Tony’ego pojawiają się w reklamie prasowej w postaci komiksów, których początki – zanim historycznie wykształciły się jako odrębna forma – przypisywane są właśnie rozwojowi XIX-wiecznej prasy. Ta część kampanii została podzielona na pięć etapów, a każdy z nich będzie prezentować oddzielne zagadnienie – odpowiadające tematycznie filmom animowanym – opisujące charakterystykę działalności firmy od dostosowywania inwestycji na potrzeby rynku i najemcy, poprzez kwestie związane z najmem powierzchni i ważną rolą agencji brokerskich oraz specyfiką klientów, po finansowanie samych inwestycji.

- Pomysłowi kampanii towarzyszyła idea ukazania branży magazynowej w sposób przyjazny. Jednocześnie chcieliśmy pokazać produkt, którym jest obiekt – magazyn lub fabryka z ludzkim pierwiastkiem i towarzyszącymi mu emocjami, bo przecież za całym procesem inwestycyjnym stoi duży zespół ludzi. To właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie brand hero, który jako narzędzie marketingowe poprzez swój ciekawy format sprawnie przekazuje komunikaty- dodaje Pietrykowska.

- Chcieliśmy zaprezentować coś świeżego w naszej branży i jednocześnie przyjaznego, a także nawiązać do złożoności rynku- tłumaczy Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe.

Dodatkowo deweloper postawił na BTL, kierując swoje działania do konkretnego klienta i wykorzystując takie narzędzia jak chociażby materiały reklamowe i gadżety, zindywidualizowany direct mailing czy systemy wystawiennicze. Na potrzeby całej kampanii została stworzona odrębna strona internetowa, która pełni funkcję landing page.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA