PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Panattoni zatrudnia niezwykłego pracownika

  • Autor: Propertynews.pl
  • 17 paź 2016 13:35

Panattoni zatrudnia niezwykłego pracownika fot. Panattoni

Panattoni Europe przybliża specyfikę branży poprzez… ludzki pierwiastek! Deweloper właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „The human touch of industrial space” („Ludzkie oblicze powierzchni przemysłowych”). Jej hasłem jest „Hi my name is Tony!” – brand hero, który w sposób zabawny tłumaczy specyfikę rynku deweloperskiego w branży obiektów przemysłowych.

REKLAMA

Hi my name is Tony! Tak Panattoni Europe, lider powierzchni przemysłowych w Polsce, wita się z branżą w swojej najnowszej kampanii reklamowej „The human touch of industrial space” („Ludzkie oblicze powierzchni przemysłowych”).

Tony Panattoni to spersonifikowany obiekt magazynowy – maskotka marki (brand hero), który od tego sezonu towarzyszy firmie w celu ułatwienia zewnętrznych i wewnętrznych działań komunikacyjnych. Kampanię cechuje zintegrowana komunikacja marketingowa, która wykorzystuje najbardziej efektywne kanały np. internet, mobile, social media, AdWords i prasę branżową oraz BTL. Za pomysł i ideę kampanii odpowiedzialny jest dział marketingu dewelopera, zaś za kreację Elchupacabra.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA