PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Polscy klienci ważni dla giganta. Czym zaskoczy nas Amazon?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 02 sty 2018 10:15

Polscy klienci ważni dla giganta. Czym zaskoczy nas Amazon? Jeff Bezos, fot.aradaphotography/shutterstock

Internetowy gigant zapowiada rozwój centrów logistyki w Polsce oraz walkę o klienta w sieci. - Polscy klienci są dla nas niezwykle ważni - mówi Marzena Więckowska, senior PR manager Amazon na region Europy Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

- W 2018 r skupimy się na dalszym rozwoju naszych centrów logistyki e-commerce w Polsce, a w szczególności nowych budynków w Kołbaskowie koło Szczecina oraz w Sosnowcu. To ostatnie znajduje się obecnie na etapie rozruchu. Jest to długotrwały proces, który wymaga od nas skupienia i uwagi. Zależy nam bowiem na tym, aby nie tylko procedury realizowane w centrum przebiegały sprawnie, ale przede wszystkim, aby osoby przez nas zatrudnione odnalazły się w nowym miejscu pracy - mówi Marzena Więckowska, senior PR manager Amazon na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Amazon w Polsce posiada pięć centrów logistyki e-commerce: w Poznaniu, Kołbaskowie pod Szczecinem, Sosnowcu (centrum obecnie na etapie rozruchu) i dwa we Wrocławiu, o łącznej powierzchni ponad 580 tys. mkw.

Dodatkowo firma dysponuje przestrzenią biurową w Gdańsku, gdzie znajduje się Centrum Rozwoju Technologii Amazon i w Warszawie, w której to mieści się oddział Amazon Web Services.

 - Każde z naszych centrów w Polsce ma dla nas ogromne znaczenie. Stanowią one ważną część europejskiej sieci Amazon. To właśnie dzięki 9 tys. pracowników zatrudnionych tutaj na stałych umowach, produkty zamawiane przez klientów na stronach firmy, zostają do nich dostarczone - dodaje Marzena Więckowska.

Amazon nie ma jeszcze nie ma polskiej edycji sklepu, ale o klientów znad Wisły walczy od dawna.  Jego produkty są dostępne w polskich porównywarkach cenowych takich jak Ceneo, Skąpiec czy Cenowarka. Jesienią 2017 roku firma wprowadziła mogilną wersję strony tłumaczonej na język polski. 

-  Dziś ze strony tej, teraz dostępnej również w języku polskim na urządzeniach przenośnych, korzysta wielu klientów z naszego kraju. Cieszymy się, że ta nowa funkcjonalność przybliża nas do celu, jakim jest umożliwienie zakupu dowolnego produktu, na dowolnej z naszych europejskich stron, bez żadnych barier - mówi Marzena Więckowska. - Polscy klienci są dla nas niezwykle ważni, dlatego wciąż rozwijamy także inne nasze produkty, udostępniając je w kraju. Jednym z nich jest Amazon Music Unlimited – usługa streamingu „muzyki na życzenie”. Od grudnia 2017 roku, miliony nowych klientów na całym świecie, w tym także w Polsce, mogą korzystać z katalogu liczącego ponad 40 milionów utworów, tysiące playlist oraz spersonalizowanych stacji - dodaje. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA