PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Z Amazona do... samochodowego bagażnika

  • Autor: rp.pl/Dla Handlu
  • 12 paź 2017 08:06

Z Amazona do... samochodowego bagażnika fot. Pixabay

Amazon - według CNBC - pracuje nad rozwiązaniami umożliwiającymi dostawę prosto do domu lub bagażnika - nawet pod nieobecność klienta – czytamy w serwisie rp.pl.

REKLAMA

W Polsce nie jest to może aż taki problem, ale w USA każdego roku giną miliony paczek, które zostawione przez kurierów pod drzwiami, są kradzione. U nas zdarzają się sytuacje, że bez konsultacji z odbiorcą kurier zostawia paczkę np. u sąsiadów, którzy potem twierdzą, że przecież wcale niczego nie przyjęli. Do tego dochodzą niekorzystne godziny pracy kurierów.

Walmart do problemu podszedł nawiązując współpracę z firmą August, która sprzedaje systemy inteligentnego domu. Klienci wyposażeni w taki system będą mogli znajdować swoje zakupy w lodówce. Kurier dysponujący jednorazowym kodem po prostu wejdzie do domu, zostawi zakupy i wyjdzie.

Amazon postanowił podejść do problemu bardzo podobnie. Dostawa do domu wiązałaby się z wykorzystaniem inteligentnego dzwonka. Dodatkowo można byłoby zamówić też dostawę do bagażnika. Gigant z Seattle pracuje tu, podobno, z firmą Phrame, która miałaby dostarczać system specjalnych ramek na tablice rejestracyjne skrywających kluczyki do auta. Dzięki temu kurier mógłby uzyskać dostęp do kluczyków, zostawić paczkę w bagażniku i odłożyć kluczyki do skrytki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - MLP Group

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA