PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Zalando gotowe na Black Friday

Zalando gotowe na  Black Friday
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lis 2018 13:30

Black Friday 2017 r. był dla nas rekordowy i pozwolił na wyciągnięcie wielu cennych wniosków. W tym roku rozpoczęliśmy przygotowania wcześniej i skupiliśmy się na tym, w jaki sposób możemy sprawić, aby doświadczenie klienta było jeszcze lepsze – wyjątkowe - mówi Yasmin Rahmatullah - Sales Campaign Lead w Zalando odpowiedzialna za tegoroczną kampanię Black Friday.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lis 2018 13:30

Pod jakim względem Cyber Week jest wyjątkowy w kontekście kampanii modowych?

Yasmin Rahmatullah - Sales Campaign Lead w Zalando odpowiedzialna za tegoroczną kampanię Black Friday:

Cyber Week to wielkie wydarzenie handlowe, które wyznacza początek świątecznego okresu zakupów. Począwszy od 18 listopada na większości rynków, każdego dnia będziemy oferować zniżki dla naszych klientów. Cyber Week w Zalando łączy w sobie dreszczyk emocji świątecznych zakupów z wygodą kupowania online. I nie jest to tylko kwestia podekscytowania klientów setkami tysięcy opcji. Black Friday w Zalando to niezwykłe doświadczenie zakupowe. W okresie poprzedzającym Black Friday mamy pięć dedykowanych dni wyprzedaży, z których każdy skupia się na innej kategorii produktowej (jak na przykład odzież zimowa) i jak zawsze, klienci nadal mogą cieszyć się światem Zalando spersonalizowanym specjalnie dla nich.

Jakie kluczowe wnioski wyciągnęliście z Black Friday 2017?

Black Friday 2017 r. był dla nas rekordowy i pozwolił na wyciągnięcie wielu cennych wniosków. W tym roku rozpoczęliśmy przygotowania wcześniej i skupiliśmy się na tym, w jaki sposób możemy sprawić, aby doświadczenie klienta było jeszcze lepsze – wyjątkowe. Chcemy zaoferować naszym klientom jeszcze więcej dni świetnych ofert, dlatego przedłużyliśmy Cyber Week z siedmiu do dziewięciu dni, kończąc na Cyber Monday 26 listopada. Na większości rynków i w większość wyprzedażowych dni, zamiast voucherów oferujemy bezpośrednie zniżki na produkty, aby uspójnić proces zakupowy.
Tegoroczny Black Friday będzie dla nas unikalnym doświadczeniem. Udział w nim bierze więcej rynków niż kiedykolwiek, co tworzy dla nas prawdziwie europejski event.

Dodatkowo wydarzenie to rozpoczyna sezon zakupów świątecznych, a dla nas jest on w tym roku wyjątkowy dzięki naszej nowej kampanii świątecznej, która nadaje spójny ton prowadzonym przez nas działaniom marketingowym.

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.146.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.