PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

18 października poznamy najlepsze Centrum i Sieć Handlową 2012

  • Autor: PRCH
  • 24 lip 2012 10:13

29 czerwca Polska Rada Centrów Handlowych zakończyła rejestrację do konkursu PRCH Retail Awards.

REKLAMA

Tegoroczna, trzecia już edycja programu, skierowana jest do wyróżniających się projektów centrów oraz sieci handlowych i realizowanych przez nie kampanii wizerunkowych oraz prosprzedażowych.

12 lipca odbyło się pierwsze spotkanie Jury PRCH Retail Awards. Skupieni wokół Polskiej Rady Centrów Handlowych eksperci oceniali czynniki wyróżniające aplikujących centrów i sieci handlowych. W przypadku konceptu handlowego były to elementy tworzące markę oraz pozytywne doświadczenia zakupowe klientów. Dokonując oceny centrum handlowego jury brało pod uwagę szereg elementów m.in.: architekturę, miks najemców, umiejętność tworzenia dialogu ze społecznością lokalną i konsumentem oraz wyniki mierzone frekwencją i obrotami. 19 lipca eksperci ds. marketingu ocenią spójność strategii kampanii, jej część kreatywną oraz wyniki (efektywność) Najważniejszym etapem procesu oceny jest wizja lokalna w centrach i sieciach handlowych.

W tegorocznej edycji PRCH Retail Awards zmierzy się 5 centrów handlowych i 9 sieci handlowych oraz 23 kampanie marketingowe organizowane w centrach handlowych.

KATEGORIE i UCZESTNICY EDYCJI 2012

W 2012 roku centra i sieci handlowe zmierzą się w kategoriach:

Centrum Handlowe Roku
Centrum Handlowe Pasaż Łódzki, Apsys Management

Nowe Centrum Handlowe Roku
Centrum Handlowe Futura Park, Neinver Kraków
Galeria Kaskada, ECE Projektmanagement Polska

Rozbudowa Centrum Handlowego Roku
Centrum Handlowe M1 Zabrze, METRO Properties
Galeria Echo Kielce, Echo Investment

Nowa Sieć Handlowa Roku
Centro, C-Trade

Dorothy Perkins, Alshaya Poland

Sieć Handlowa Roku
Deichmann, Deichmann Obuwie

MAC, Alshaya Poland

Mothercare, Alshaya Poland

Orsay, Ordipol

Salamander, Salamander-Polska

The Body Shop, Alshaya Poland

Top Shop, Alshaya Poland

Kampania Wizerunkowa Centrum Handlowego Roku

1. Piknik Niepodległościowy, Centrum Handlowe Manufaktura, Apsys Management

2. Askana Street Fashion Festival, Galeria Askana, Caelum Development

3. EKO DAR, kampania realizowana w 6 centrach handlowych Caelum Development

4. Modogamistki. Bonarka - Najlepsza z wyboru 2011, Centrum Handlowe Bonarka City Center, Bonarka Management

5. Screen - Galeria Mokotów, Galeria Mokotów, Unibail Rodamco


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA