PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

50 tys. użytkowników Klubu Galerii Sfera

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 kwi 2012 10:24

Od ponad dwóch lat w bielskiej Galerii Sfera działa multipartnerski program lojalnościowy. W ciągu trzech miesięcy 2012 roku zarejestrowało się w nim ponad 1000 klientów, a w użyciu jest obecnie około 50 tys. kart.

REKLAMA

Uczestnicy Klubu Galerii Sfera używają dwóch rodzajów kart: classic i gold. Dokonując zakupów w sklepach partnerów, uczestnicy często otrzymują rabat, natomiast zawsze do ich konta dodawane są punkty, które można tradycyjnie wymienić na nagrody. Katalog nagród stworzono na bazie produktów i usług dostępnych w sklepach partnerów klubu.

- Klub dostarcza nam wiedzę, dzięki której coraz lepiej rozumiemy naszych klientów. Zupełnie inaczej widzimy poszczególne grupy kupujących i ich indywidualne oczekiwania. Konsekwentnie wyciągamy wnioski z naszych działań. Tworzymy i realizujemy specjalne promocje, często w wersji multipartnerskiej, zapraszamy na zamknięte imprezy, wysyłamy katalog pocztą do domu, SMS-em informacje o zbliżających się promocjach, eventach czy wyprzedażach. Takie oferty mogą być o wiele bardziej atrakcyjne, kiedy są skierowane do określonej, ograniczonej liczby osób. Dodatkowo odzew klientów weryfikuje trafność sprofilowania danej grupy. To również cenna wiedza i ważne narzędzie dla najemców-partnerów. Obecnie w klubie jest ich 83, co miesiąc przygotowujemy i wdrażamy średnio 2 nowe firmy - mówi Karolina Laurentowska, odpowiedzialna za działanie Klubu w bielskiej Galerii.

Z każdym dniem przybywa uczestników. W ostatnich sześciu miesiącach pojawiło się około 13 tys. nowych, unikalnych numerów kart. To także duża korzyść dla sklepów partnerskich - dostęp do precyzyjnej wiedzy o migracji klienta pomiędzy sklepami, koszyku zakupów, częstości wizyt oraz do innych informacji o kupującym. 

- W okresach świątecznych, kiedy mamy do czynienia ze znaczącym wzrostem ilości i wielkości zakupów, zauważamy również duże zwiększenie zainteresowania klientów kartą Klubu Galerii Sfera. Standardowe korzyści, jak również przygotowywane w tym okresie specjalne promocje dla uczestników, są bardzo dobrze odbierane przez naszych klientów - tłumaczy Joanna Bierówka, specjalista ds. marketingu Galerii Sfera.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA