PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Akcja sieci Starwood na rzecz UNICEF przed Hotelem Bristol

  • Autor: propertynews.pl
  • 05 cze 2014 16:00

Akcja sieci Starwood na rzecz UNICEF przed Hotelem Bristol

Warszawskie hotele sieci Starwood będą w najbliższy weekend 7-8 czerwca br. sprzedawać ciastka przed historycznym Hotelem Bristol, aby pozyskać środki na budowę systemu uzdatniania wody w Somalii.

REKLAMA

W sobotę i niedzielę 7-8 czerwca br. w godzinach 10.00 - 18.00 przed warszawskim Hotelem Bristol już po raz drugi powstanie wyjątkowa kawiarnia, w której sprzedawane będą napoje i słodkie przekąski przygotowane przez szefów kuchni z trzech warszawskich hoteli: Bristol, Sheraton oraz Westin. Całkowity dochód ze sprzedaży kawy, herbaty i deserów w kawiarni zostanie przeznaczony na inicjatywę Road To Awareness, której celem jest pozyskanie środków na projekty realizowane przez UNICEF w Somalii. Napoje i przekąski serwowane w ten weekend przed Hotelem Bristol będą kosztować symboliczne 5 i 10 zł.

- Kawiarnia UNICEF organizowana jest już po raz drugi. W ubiegłym roku spotkała się z ogromnym zainteresowaniem warszawiaków, którzy z hojnością kupowali przekąski przygotowane przez naszych szefów kuchni, a przez to wsparli projekt budowy szkół w Kamerunie i Nigerii - powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce.

W tym roku w kawiarni będzie można nabyć kawę, herbatę, ciasteczka czekoladowe od hotelu Sheraton, muffiny SuperFoods i jagody goji w gorzkiej czekoladzie z Westina oraz fenêtre, czyli kruche ciasto zapieczone z konfiturą owocową i migdałowym crustem oraz brownie z Hotelu Bristol.

Sieć Starwood Hotels & Resorts, do której należą hotele Bristol, Sheraton i Westin od siedmiu lat prowadzi akcję pozyskiwania środków w ramach projektu Road To Awareness. W ubiegłym roku hotele sieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie pozyskały USD 800 000 na budowę szkół w Kamerunie i Nigerii. W tym roku celem jest zgromadzenie środków, które pozwolą na zbudowanie przez organizację UNICEF systemów uzdatniania wody, dzięki którym poprawi się jakość życia 21 000 osób.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA