PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Blue City nawiązuje współpracę z agencją Communication Unlimited

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 wrz 2011 09:41

Centrum handlowe Blue City zmienia wizerunek. Nowa kampania wizerunkowa ruszy we wrześniu. Poprowadzi ją agencja reklamowa Communication Unlimited.

REKLAMA

Nowe hasło reklamowe Blue City brzmi: „Tu znajdziesz kalejdoskop wrażeń". Centrum chce w ten sposób zwrócić uwagę na dużą liczbę wydarzeń specjalnych organizowanych w galerii.

Kampania wizerunkowa będzie wykorzystywała nośniki reklamy zewnętrznej i prasę. Kampanie promujące najważniejsze wydarzenia w Blue City będą realizowane w prasie, internecie oraz w mediach wewnętrznych centrum. Każda akcja ma być również promowana na portalach społecznościowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA