PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 lis 2013 11:22

Carrefour Polska partnerem najlepszej kampanii CSR w Polsce

Centra handlowe Carrefour włączyły się w ogólnopolską kampanię promującą bezpłatne badania przesiewowe - Zadbaj o swoje serce, która zwyciężyła w kategorii najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia.

REKLAMA

"Zadbaj o swoje serce" to ogólnopolski program bezpłatnych badań przesiewowych realizowany przez Telemedycynę Polską SA oraz Optimę Cardio przy udziale centrów handlowych Carrefour. Kampania zwyciężyła w prestiżowym konkursie „Know Health" w kategorii „Najlepsze działania CSR w dziedzinie promocji i profilaktyki zdrowia".

Uczestnicy akcji mogli skorzystać z szeregu badań takich jak: EKG, pomiar ciśnienia krwi oraz badanie poziomu cholesterolu. Dodatkowo można było uzyskać porady dietetyczne, zapobiegające nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Głównym celem kampanii jest wzrost świadomości w zakresie zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób serca, w szczególności nadciśnienia tętniczego i hipercholesterolemii. W tym roku program „Zadbaj o swoje serce" odbył się na terenie 12 centrów handlowych Carrefour.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

  • Sinister 2013-12-05 19:01:08
    w okresien przed światecznym raczej ciężko będzię im sie przebić z tą akcją (priorytet mają raczej reklamy nawiązujace do gwiazdki), ale sama inicjatywa jest bardzo dobra


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA