PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Carry korzysta z audiomarketingu od make sense media

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 sty 2014 15:31

Carry korzysta z audiomarketingu od make sense media

Make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Carry. Od grudnia 2013 r. w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny.

REKLAMA

Carry tworzy modę codziennaą i weekendową, dla kobiet i mężczyzn. Specjalnie przygotowany profil muzyczny przez specjalistów make sense media ma uatrakcyjnić zakupy w salonach tej marki. Muzyka odtwarzana w salonach Carry jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej marki.

Make sense media jest specjalistą marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Obecnie firma dostarcza swoje rozwiązania do ponad tysiąca miejsc w całej Polsce.

 

 


Podobał się artykuł? Podziel się!
  • fun 2014-01-20 11:36:08
    Czyli zero komercji, nie znam topowego artysty nie powiązanego z ZAIKS'em, czy SPAV'em. Zostając na swoim podwórku to czy usłyszę Dawida Podsiadło?
  • msm 2014-01-17 11:53:12
    Oczywiście, że można ominąć opłaty do ZAIKS. Muzyka royalty free to utwory artystów, którzy nie zrzeszyli się w organizacjach zbiorowego zarządzania prawami autorskimi z różnych powodów (np. ideologicznie). Odtwarzanie ich utworów nie podlega opłatom za prawa autorskie. Dlatego ZAIKS nie będzie miał tu pola do popisu.
  • fun 2014-01-17 10:40:14
    Chętnie zobaczę playlistę utworów na miesiąc grudzień, bo nie wyobrażam sobie, że nie polecą świąteczne hity, a tu już ZAIKS znajdzie zapis :P Następnie muzyka komercyjna - jak ominąć opłaty? Chyba, ze spadają one na dostawce playlist, a finalnie klient płaci :)))


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA