PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Centra Factory z własnym kanałem YouTube

  • Autor: Propertynews.pl
  • 25 lut 2013 13:42

Centra Factory z własnym kanałem YouTube

Centra Factory otworzyły własny kanał na platformie YouTube. To kolejny sposób komunikacji i tworzenia świadomości marki wykorzystany przez sieć outletową.

REKLAMA

- Uznaliśmy, że kanał YouTube doskonale uzupełni nasze działania w wirtualnej przestrzeni. Doceniamy możliwość wymiany opinii, jaką dają nam media społecznościwe. Dzięki nim pozostajemy w kontakcie z naszymi klientami również pomiędzy ich wizytami w Factory - mówi Monika Olejnik-Okuniewska Marketing & PR senior manager w firmie Neinver, właściciela centrów Outlet Factory.

Według światowych statystyk 60 proc. centrów handlowych prowadzi komunikację w social media. Większość z nich - 95 proc. wybiera Facebook. Również w Polsce większość centrów decyduje się na budowanie społeczności głównie na Facebooku. Tylko nieliczne wybierają dodatkowe kanały komunikacji takie, jak Pinterest, Google+ czy YouTube.

- Nikogo nie dziwi dziś komunikacja marki na Facebooku. Factory świadomie rozszerza działania na inne media społecznościowe. Serwisy takie jak YouTube czy Pinterest są doskonałym kanałem komunikacji dla marek modowych. Dlatego zdecydowaliśmy się z nich korzystać - dodaje Monika Olejnik-Okuniewska.



REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA