Czekoladowa oferta Mercure

Po raz trzeci marka Mercure zachęca swoich gości do skorzystania z czekoladowej oferty Sweet Secret by Mercure. Dzięki niej goście otrzymują do 30 proc.zniżki na nocleg, nielimitowany dostęp do WiFi i słodki upominek przy zameldowaniu. Akcja po raz pierwszy ma ambasadorkę - została nią Dorota Gardias.
Od 1 marca goście rezerwujący minimum dwudniowy pobyt (w okresie od 1 kwietnia do 31 maja) mogą już po raz trzeci skorzystać z oferty „Sweet Secret by Mercure". Podczas promocji oprócz 30 proc.zniżki na nocleg, potrójnych punktów w programie lojalnościowym Le Club Accorhotels, darmowego WiFi i pysznego śniadania, otrzymują słodki upominek przy zameldowaniu - pudełko z ręcznie wyrabianymi pralinami.
W czasie obowiązywania oferty, w restauracjach Winestone dostępne będzie również nowe menu. Docenianymi w ubiegłych latach pozycjami, które znajdą się w karcie są Cafe Gourmand - aromatyczna kawa Gourmand z trzema pralinami oraz ciasto czekoladowe z lodami. Dla amatorów słodkości chcących poznać wszystkie smaki pralin, w restauracji oraz recepcji do nabycia będzie specjalnie przygotowane na tę okazję pudełko z 11. czekoladkami. W całej ofercie wyjątkowe miejsce ma pralina Mercure, kryjąca w sobie nie tylko niecodzienny smak, ale i aromat. W tym roku jej tajemnicą jest pokruszone ciastko z odrobiną cynamonu i imbiru z dodatkiem polskiego masła.
"Sweet Secret by Mercure to bardzo mocna pozycja w naszym kalendarzu ofert" - mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich. - „Dwie poprzednie edycje okazały się dużym sukcesem, dlatego zdecydowaliśmy, aby klienci po raz kolejny mogli z niej skorzystać. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć komunikację. Oprócz kampanii promocyjno - informacyjnej w hotelach i w Internecie, dodatkowo wspiera ją m.in. ambasadorka - znana telewizyjna prezenterka Dorota Gardias."

- EUR 0,43% 4,20 zł
- CHF 0,60% 3,52 zł
- USD 0,72% 3,44 zł
-
12:36
P..A. Nova zbuduje pawilon handlowy w Sosnowcu
-
12:15
Gemini Park Tychy czeka na pierwszy milion
-
11:58
Nadchodzi majówkowe oblężenie - hotele będą pękać w szwach
-
11:38
Lidl w ofensywie. Otwiera i zapowiada otwarcia
-
11:32
Wojas stawia na sprzedaż w sieci
-
10:56
Silesia Outlet rozgrzewa się przed otwarciem
-
10:55
Biznes rośnie na Śląsku
-
10:19
Alma w szczecińskiej Kaskadzie ma już następcę
-
10:14
Najemcy Galerii Jurajskiej biją rekordy sprzedaży
-
10:00
RDI kontynuuje strategię
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
OBI obejmuje lokalizacje Praktikera, niebawem seria otwarć
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Z garażu na podbój świata
-
Atrium Centrum w nowej odsłonie
-
CBA bada sprzedaż działki PKS w Poznaniu
-
Hadley Dean: Za 20 lat Polska trafi do gospodarczej czołówki Europy
-
Focus Hotels mocno się rozpędza. Na starcie butikowy hotel w Sopocie, kolejne w przygotowaniu
-
Kapitał w drodze do Polski. Jesteśmy jednym z głównych hubów inwestycyjnych w regionie
-
1
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
2
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
3
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
4
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!
-
5
Nowa odsłona salonów LPP w Plaza Rybnik
-
6
Chcemy być w stolicach świata mody
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
9
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
10
LPP na fali wzrostów