PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dialog z internautą pomoże wzmocnić markę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 19 lut 2014 12:48

Do tej pory marki były najczęściej zainteresowane monitorowaniem zachowań i opinii klientów, poprzez obserwowanie wpisów internetowych. Coraz częściej jednak decydują się także na wejście w relacje z konsumentami - mówi w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca portalu monitorującego internet - Brand24.

REKLAMA

Przekaz, jaki niesie kontakt marki z konsumentem, wypowiadajacym swoją opinię w wirtualnej przestrzeni, może być odebrany jako komunikat - odezwij się, gdziekolwiek ci pasuje, a my rozwiążemy twój problem - mówi Michał Sadowski, współtwórca portalu Brand24.

Jego zdaniem samo śledzenie wpisów i wyciąganie na ich podstawie wniosków to dziś za mało. Watro zdobywać zaufanie i symaptię klientów poprzez indywidualny kontakt. - Jeśli wypowiem się na temat bytności w jakimś miejscu, to dziś już będą się ze mną skontaktować - podziękują za wizytę albo spróbują rozwiązać mój problem, np. z parkowaniem, sugerując jak mogą postąpić w przyszłości - tłumaczy.

Wiele firm obawia się jeszcze takiego rozwiązania. Nie chce też generować kosztów, które trzeba ponieść przy zatrudnieniu osób, odpowiadających na internetowe wpisy - czytamy w wywiadzie.  

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA