PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dialog z internautą pomoże wzmocnić markę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 19 lut 2014 12:48

Do tej pory marki były najczęściej zainteresowane monitorowaniem zachowań i opinii klientów, poprzez obserwowanie wpisów internetowych. Coraz częściej jednak decydują się także na wejście w relacje z konsumentami - mówi w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca portalu monitorującego internet - Brand24.

REKLAMA

Przekaz, jaki niesie kontakt marki z konsumentem, wypowiadajacym swoją opinię w wirtualnej przestrzeni, może być odebrany jako komunikat - odezwij się, gdziekolwiek ci pasuje, a my rozwiążemy twój problem - mówi Michał Sadowski, współtwórca portalu Brand24.

Jego zdaniem samo śledzenie wpisów i wyciąganie na ich podstawie wniosków to dziś za mało. Watro zdobywać zaufanie i symaptię klientów poprzez indywidualny kontakt. - Jeśli wypowiem się na temat bytności w jakimś miejscu, to dziś już będą się ze mną skontaktować - podziękują za wizytę albo spróbują rozwiązać mój problem, np. z parkowaniem, sugerując jak mogą postąpić w przyszłości - tłumaczy.

Wiele firm obawia się jeszcze takiego rozwiązania. Nie chce też generować kosztów, które trzeba ponieść przy zatrudnieniu osób, odpowiadających na internetowe wpisy - czytamy w wywiadzie.  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.