PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dialog z internautą pomoże wzmocnić markę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 19 lut 2014 12:48

Do tej pory marki były najczęściej zainteresowane monitorowaniem zachowań i opinii klientów, poprzez obserwowanie wpisów internetowych. Coraz częściej jednak decydują się także na wejście w relacje z konsumentami - mówi w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca portalu monitorującego internet - Brand24.

REKLAMA

Przekaz, jaki niesie kontakt marki z konsumentem, wypowiadajacym swoją opinię w wirtualnej przestrzeni, może być odebrany jako komunikat - odezwij się, gdziekolwiek ci pasuje, a my rozwiążemy twój problem - mówi Michał Sadowski, współtwórca portalu Brand24.

Jego zdaniem samo śledzenie wpisów i wyciąganie na ich podstawie wniosków to dziś za mało. Watro zdobywać zaufanie i symaptię klientów poprzez indywidualny kontakt. - Jeśli wypowiem się na temat bytności w jakimś miejscu, to dziś już będą się ze mną skontaktować - podziękują za wizytę albo spróbują rozwiązać mój problem, np. z parkowaniem, sugerując jak mogą postąpić w przyszłości - tłumaczy.

Wiele firm obawia się jeszcze takiego rozwiązania. Nie chce też generować kosztów, które trzeba ponieść przy zatrudnieniu osób, odpowiadających na internetowe wpisy - czytamy w wywiadzie.  

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA