PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka rusza z akcją promocyjną

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sie 2013 14:28

Mierzące blisko 30-metrów wysokości zdjęcie Agaty z Katowic, które pojawi się 31. sierpnia na budynku DOKP zainauguruje kampanię reklamową Galerii Katowickiej. Na ulicach śląskich i zagłębiowskich miast, oprócz siatek wielkopowierzchniowych, pojawią się także billboardy, citylighty oraz oklejone reklamami galerii autobusy i tramwaje. Kampania reklamowa galerii pojawi się również w śląskich rozgłośniach radiowych, prasie oraz internecie.

REKLAMA

W kampanii promującej Galerię Katowicką motywem przewodnim jest dziesięcioro mieszkańców Śląska, którzy wzięli udział w projekcie organizowanym wspólnie przez Galerię Katowicką i Fundacje ISKIERKA „Uśmiechnij się na wakacje". Jego celem była promocja dobroczynności oraz wsparcie finansowe wyjazdu kilkudziesięciu podopiecznych fundacji na wakacje.

- Przeglądając zdjęcia projektu „Uśmiechnij się na wakacje" uderzył nas entuzjazm i pozytywne emocje na twarzach uczestników zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić pierwotny motyw kampanii i zaprosić do współpracy wybraną grupę uczestników wakacyjnej akcji - mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing i PR Manager Galerii Katowickiej. - Nasi bohaterowie są autentyczni i naturalni, to mieszkańcy Katowic i miast ościennych. Tę naturalność i autentyczność chcieliśmy również zachować w naszych projektach i dlatego, co jest dzisiaj dość rzadko spotykane, nasi graficy w minimalnym stopniu korzystali z możliwości retuszu, jakie dają programy graficzne - dodaje.

Hasło kampanii promującej otwarcie brzmi „18 września. Będę tam, a Ty?" i delikatnie odbiega od kanonu sloganów wykorzystywanych przy tego typu przedsięwzięciach.

- Centra handlowe przy tego typu okazjach najczęściej podkreślają swoją bogatą ofertę i wyjątkowość. My po prostu zachęcamy, aby nas odwiedzić i ocenić samemu - mówi Agnieszka Jurkiewicz.

Kampania rozpoczyna się 1 września, ale pierwsze plakaty i siatka na wieżowcu DOKP pojawią się już w najbliższą sobotę (31 sierpnia br.).

Następnie, w regionie pojawią się billboardy i citylighty. W sumie będzie ich prawie 200. Reklama Galerii Katowickiej pojawi się również na autobusach i tramwajach. W kolejnych dniach reklamy będzie można usłyszeć w śląskich rozgłośniach radiowych oraz zobaczyć w prasie i internecie.

Galeria Katowicka zostanie otwarta 18 września br. o godz. 10.00. Dzień wcześniej, oficjalnie zakończony zostanie trwający blisko 6 lat proces inwestycyjny.

Obiekt jest elementem Zintegrowanego Centrum Komunikacyjno-Handlowo-Biurowego, zlokalizowanego w ścisłym Śródmieściu Katowic. W skład zajmującego trzy hektary kompleksu dodatkowo wchodzą: dworzec kolejowy, podziemny terminal autobusowy komunikacji miejskiej, a w przyszłości nowoczesny biurowiec.

Inwestorami wartego blisko 250 mln euro przedsięwzięcia są NEINVER, Meyer Bergman oraz PKP S.A. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA