PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka rusza z akcją promocyjną

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sie 2013 14:28

Mierzące blisko 30-metrów wysokości zdjęcie Agaty z Katowic, które pojawi się 31. sierpnia na budynku DOKP zainauguruje kampanię reklamową Galerii Katowickiej. Na ulicach śląskich i zagłębiowskich miast, oprócz siatek wielkopowierzchniowych, pojawią się także billboardy, citylighty oraz oklejone reklamami galerii autobusy i tramwaje. Kampania reklamowa galerii pojawi się również w śląskich rozgłośniach radiowych, prasie oraz internecie.

REKLAMA

W kampanii promującej Galerię Katowicką motywem przewodnim jest dziesięcioro mieszkańców Śląska, którzy wzięli udział w projekcie organizowanym wspólnie przez Galerię Katowicką i Fundacje ISKIERKA „Uśmiechnij się na wakacje". Jego celem była promocja dobroczynności oraz wsparcie finansowe wyjazdu kilkudziesięciu podopiecznych fundacji na wakacje.

- Przeglądając zdjęcia projektu „Uśmiechnij się na wakacje" uderzył nas entuzjazm i pozytywne emocje na twarzach uczestników zabawy. Dlatego zdecydowaliśmy się zmienić pierwotny motyw kampanii i zaprosić do współpracy wybraną grupę uczestników wakacyjnej akcji - mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing i PR Manager Galerii Katowickiej. - Nasi bohaterowie są autentyczni i naturalni, to mieszkańcy Katowic i miast ościennych. Tę naturalność i autentyczność chcieliśmy również zachować w naszych projektach i dlatego, co jest dzisiaj dość rzadko spotykane, nasi graficy w minimalnym stopniu korzystali z możliwości retuszu, jakie dają programy graficzne - dodaje.

Hasło kampanii promującej otwarcie brzmi „18 września. Będę tam, a Ty?" i delikatnie odbiega od kanonu sloganów wykorzystywanych przy tego typu przedsięwzięciach.

- Centra handlowe przy tego typu okazjach najczęściej podkreślają swoją bogatą ofertę i wyjątkowość. My po prostu zachęcamy, aby nas odwiedzić i ocenić samemu - mówi Agnieszka Jurkiewicz.

Kampania rozpoczyna się 1 września, ale pierwsze plakaty i siatka na wieżowcu DOKP pojawią się już w najbliższą sobotę (31 sierpnia br.).

Następnie, w regionie pojawią się billboardy i citylighty. W sumie będzie ich prawie 200. Reklama Galerii Katowickiej pojawi się również na autobusach i tramwajach. W kolejnych dniach reklamy będzie można usłyszeć w śląskich rozgłośniach radiowych oraz zobaczyć w prasie i internecie.

Galeria Katowicka zostanie otwarta 18 września br. o godz. 10.00. Dzień wcześniej, oficjalnie zakończony zostanie trwający blisko 6 lat proces inwestycyjny.

Obiekt jest elementem Zintegrowanego Centrum Komunikacyjno-Handlowo-Biurowego, zlokalizowanego w ścisłym Śródmieściu Katowic. W skład zajmującego trzy hektary kompleksu dodatkowo wchodzą: dworzec kolejowy, podziemny terminal autobusowy komunikacji miejskiej, a w przyszłości nowoczesny biurowiec.

Inwestorami wartego blisko 250 mln euro przedsięwzięcia są NEINVER, Meyer Bergman oraz PKP S.A. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA