PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Katowicka z urodzinową kampanią marketingową

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 wrz 2014 16:14

Galeria Katowicka z urodzinową kampanią marketingową

Ruszyła urodzinowa kampania Galerii Katowickiej. Każdy klient otrzyma kartę podarunkową VISA ze zwrotem 50 lub 100zł za określone zakupy, do ponownego wydania na terenie Galerii.

REKLAMA

Specjalnie na potrzeby kampanii stworzono zintegrowany system ekranów LED, który łączy emisję spotu ze streamingiem informacji o pozostałym do rozdania budżecie - podawanym w czasie rzeczywistym na głównych węzłach komunikacyjnych aglomeracji Śląskiej, systemie ekranów wewnątrz Galerii, przy wjazdach na parkingi podziemne, przed Galerią, na głównym ciągu komunikacji pieszej Katowic oraz przy punktach wydawania kart podarunkowych.

Kampania reklamowa urodzinowej kampanii Galerii Katowickiej obejmuje radio, prasę, Internet, outdoor, marketing bezpośredni, a także komunikację PR oraz powiązane z akcją konkursy radiowe i w mediach społecznościowych.

- Celowo odeszliśmy od tradycyjnego sposobu obchodów tego rodzaju wydarzeń. Skoncentrowaliśmy się na maksymalnym wsparciu sprzedaży naszych najemców, rezygnując z wszelkich elementów animacji i eventów towarzyszących, które rozpraszają i odciągają od tego, co najważniejsze... czyli od zakupów. Nasz cel to przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie jak szczególnym miejscem jest Galeria Katowicka oraz jak wygodne mogą być zakupy. Z drugiej strony chcieliśmy, aby klienci świętowali razem z nami, dostając w tym czasie coś szczególnego. A gwarancja zwrotu części pieniędzy i swoboda Klienta w ich wydatkowaniu jest szczególna.

W ramach kampanii zachęcamy klientów, aby zrobili sobie prezent na nasze urodziny. Na to przeznaczyliśmy milion - tłumaczy Dawid Prymas, Marketing & PR Manager Galerii Katowickiej.

Kampania „1 Milion na 1. Urodziny" rozpoczęła się 12 września. Przez 10 dni Galeria Katowicka rozda swoim klientom 1 milion złotych oraz ponad 15 000 kart podarunkowych. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu Galerii Katowickiej. Za przygotowanie i realizację kampanii „1 Milion na 1. Urodziny" odpowiadają agencje CITY z Krakowa oraz IDEAS BOX z Katowic. Działania w obszarze komunikacji PR koordynuje agencja Imago PR.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA