PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Malta z nową kampanią marketingową

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 mar 2015 14:06

Galeria Malta z nową kampanią marketingową

Galeria Malta: Codziennie Ty to hasło nowej kampanii reklamowej poznańskiej galerii, należącej do Grupy Neinver. Inspiracją dla marketingowców była opinia jednej z klientek: Chciałabym odnaleźć miejsce, w którym odpocznę, w którym ktoś zatroszczy się o mnie, zaspokoi moje potrzeby i sprawi mi radość.

REKLAMA

Kampania reklamowa Galerii Malta opiera się na stylowych, czarno-białych fotografiach przywołujących skojarzenia z sesjami modowymi dla prestiżowych pism lifestylowych. Zależało nam, by te kreacje wywoływały cały wachlarz emocji: od zainteresowania przez podziw, aż do przeświadczenia, że Galeria jest miejscem, które może zaspokoić indywidualne potrzeby każdego z naszych klientów - wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

„Klasycznie z lekkim odcieniem awangardy", „Komfortowo i bez zbędnych ceregieli", „Swobodnie i z odrobiną nonszalancji" - to hasła, kierowane do osób w wieku 25 - 45 lat, singli lubiących zakupy i rodzin z dziećmi. Wiosennej odsłonie kampanii „Codziennie Ty" towarzyszy cykl weekendowych eventów, podczas których eksperci z zakresu mody i stylu opowiadają o historii i zasadach noszenia poszczególnych elementów garderoby: sukienek, spodni, spódnic oraz butów. W czasie specjalnych weekendów klienci korzystają też z darmowych porad personal shopperek.

Na każdy weekend Galeria Malta przygotowała warsztaty dla dzieci - „Mały Designer", „Jeansowe miasto", „Designer Girls" oraz „Kot w butach".
Kreacje wiosennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, w internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jakub 2016-06-22 18:07:13
    Mnie się podobają reklamy, infografiki jakimi operuje Malta. To co jest najważniejsze jest przekazane. Widać, że stawiają na jakość a nie na ilość.

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA