PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Malta z nową kampanią marketingową

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 mar 2015 14:06

Galeria Malta z nową kampanią marketingową

Galeria Malta: Codziennie Ty to hasło nowej kampanii reklamowej poznańskiej galerii, należącej do Grupy Neinver. Inspiracją dla marketingowców była opinia jednej z klientek: Chciałabym odnaleźć miejsce, w którym odpocznę, w którym ktoś zatroszczy się o mnie, zaspokoi moje potrzeby i sprawi mi radość.

REKLAMA

Kampania reklamowa Galerii Malta opiera się na stylowych, czarno-białych fotografiach przywołujących skojarzenia z sesjami modowymi dla prestiżowych pism lifestylowych. Zależało nam, by te kreacje wywoływały cały wachlarz emocji: od zainteresowania przez podziw, aż do przeświadczenia, że Galeria jest miejscem, które może zaspokoić indywidualne potrzeby każdego z naszych klientów - wyjaśnia Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

„Klasycznie z lekkim odcieniem awangardy", „Komfortowo i bez zbędnych ceregieli", „Swobodnie i z odrobiną nonszalancji" - to hasła, kierowane do osób w wieku 25 - 45 lat, singli lubiących zakupy i rodzin z dziećmi. Wiosennej odsłonie kampanii „Codziennie Ty" towarzyszy cykl weekendowych eventów, podczas których eksperci z zakresu mody i stylu opowiadają o historii i zasadach noszenia poszczególnych elementów garderoby: sukienek, spodni, spódnic oraz butów. W czasie specjalnych weekendów klienci korzystają też z darmowych porad personal shopperek.

Na każdy weekend Galeria Malta przygotowała warsztaty dla dzieci - „Mały Designer", „Jeansowe miasto", „Designer Girls" oraz „Kot w butach".
Kreacje wiosennej kampanii reklamowej Galerii Malta są obecne na siatkach wielkoformatowych, bilboardach, citylightach, w prasie lokalnej, radiu, w internecie i na nośnikach komunikacji miejskiej w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jakub 2016-06-22 18:07:13
    Mnie się podobają reklamy, infografiki jakimi operuje Malta. To co jest najważniejsze jest przekazane. Widać, że stawiają na jakość a nie na ilość.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA