PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Gdyński Klif zmienia strategię komunikacji

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 mar 2014 16:21

Gdyński Klif zmienia strategię komunikacji

Z początkiem marca Centrum Handlowe Klif w Gdyni zmieniło strategię komunikacji. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na modowy charakter obiektu i podkreślenie cech, odróżniających go od konkurencji.

REKLAMA

W nowej odsłonie w logotypie znalazło się nowe hasło - Klif inspiruje, co ma podkreślić związek obiektu z modą, stylem życia i sposobem spędzania czasu, a także nadawać ton nowemu sposobowi porozumiewania się z klientami. Rewitalizacji uległ layout, w którym zastosowano nową czcionkę i charakterystyczne elementy wizualne.

Zmiana całej linii komunikacyjnej to strategia mająca na celu mocną identyfikację gdyńskiego Klifu z modą, jego odróżnienie od konkurencyjnych centrów handlowych oraz zaakcentowanie inspiracyjnego charakteru obiektu. - Naszym celem jest, by gdyński Klif był dla klientów synonimem tego, co najlepsze w modzie - prestiżowych i unikalnych marek, nowych trendów, dobrego stylu oraz żeby kojarzył się z poszukiwaniem wszelkich inspiracji. Pragniemy, by stanowił źródło pozyskiwania informacji na temat nowości, motywował do podejmowania wyzwań nie tylko modowych, ale także biznesowych. Mam tu na myśli nie tylko Klientów, ale także naszych najemców. - mówi Agnieszka Sawicka, Associate Director i Senior Asset Manager z AEW Europe, reprezentującej właściciela obiektu.

Centrum Handlowe Klif działa od 18 lat. Ciągle poszerza portfolio salonów oraz usług. Obecnie posiada unikalne koncepty jak: La Mania, Qπш Robert Kupisz i Loft37 czy też kawiarnia Lili's. We wrześniu 2013 roku została ukończona modernizacja części Centrum, nawiązująca kolorystyką oraz elementami dekoracyjnymi do tematyki marynistycznej z dominującym motywem perły.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.