PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele Diament rozpoczynają kampanię marketingową z prezentem

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 mar 2014 13:33

Hotele Diament rozpoczynają kampanię marketingową z prezentem

Najniższa możliwa cena za pokój i prezent dla każdej osoby, która dokonała rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową Hoteli Diament. To sposób w jaki sieć chce podziękować swoim klientom za wybór ich marki. Kampania ma być długoterminowa, a książka jako gwarantowany upominek, to zawsze ciekawa forma spędzenia czasu w podróży.

REKLAMA

To pierwsza tego typu kampania z prezentem dla każdego gościa, który składa rezerwację przez stronę internetową hotelu - mówią przedstawiciele sieci hoteli Diament. Z kampanią, przebiegającą pod hasłem „Zbierz całą Diamentową Bibliotekę" gość rezerwujący pobyt na www.hotelediament.pl lub www.diamentustron.pl zyskuje gwarancję najniższej ceny za pokój oferowanej przez każdy z dziewięciu cztero- i trzygwiazdkowych hoteli tej marki, a dodatkowo za każdym razem otrzymuje w prezencie jedną ze znanych pozycji literatury polskiej lub zagranicznej. Ten sposób nagradzania klienta sieć zapowiada na stałe.

- Cieszę się, że w czasach, kiedy wydawałoby się, że nie potrafimy obejść się bez telefonu i laptopa, wciąż można postawić w centrum zainteresowania właśnie książkę. Ta kampania jest tego dobrym przykładem. Miło widzieć w naszych hotelach zaczytanych gości - mówi Rafał Bakalarski, prezes sieci Hotele Diament SA i dodaje: - Istnieje potrzeba świeżego spojrzenia na budowanie relacji na linii klient-marka. Pytajmy, jakie nasz gość ma oczekiwania, czego potrzebuje, a przede wszystkim, jaka forma gratyfikacji sprawi mu rzeczywistą radość, co spowoduje, że będzie chciał do nas wrócić. W przypadku hoteli trudność jest podwójna, gdyż pomysł na to czym obdarujemy gościa, powinien być dla niego atrakcyjny, a ponieważ mówimy o niezwykle szerokim profilu klienta - równocześnie bardzo uniwersalny. Dla mnie ostatecznym potwierdzeniem, że udało nam się dobrze połączyć te oczekiwania, są opinie osób rezerwujących u nas pobyt.

Po złożeniu internetowej rezerwacji, goście odbieraja nagrodę przy dokonywaniu meldunku w wybranym hotelu Diament. W ramach kampanii można skompletować „Diamentową Bibliotekę". Znajdzie się w niej literatura polska, anglojęzyczna, sensacja, tytuły kobiece, jak również publikacje dla dzieci.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.