PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Hotele Diament rozpoczynają kampanię marketingową z prezentem

  • Autor: propertynews.pl
  • 27 mar 2014 13:33

Hotele Diament rozpoczynają kampanię marketingową z prezentem

Najniższa możliwa cena za pokój i prezent dla każdej osoby, która dokonała rezerwacji bezpośrednio poprzez stronę internetową Hoteli Diament. To sposób w jaki sieć chce podziękować swoim klientom za wybór ich marki. Kampania ma być długoterminowa, a książka jako gwarantowany upominek, to zawsze ciekawa forma spędzenia czasu w podróży.

REKLAMA

To pierwsza tego typu kampania z prezentem dla każdego gościa, który składa rezerwację przez stronę internetową hotelu - mówią przedstawiciele sieci hoteli Diament. Z kampanią, przebiegającą pod hasłem „Zbierz całą Diamentową Bibliotekę" gość rezerwujący pobyt na www.hotelediament.pl lub www.diamentustron.pl zyskuje gwarancję najniższej ceny za pokój oferowanej przez każdy z dziewięciu cztero- i trzygwiazdkowych hoteli tej marki, a dodatkowo za każdym razem otrzymuje w prezencie jedną ze znanych pozycji literatury polskiej lub zagranicznej. Ten sposób nagradzania klienta sieć zapowiada na stałe.

- Cieszę się, że w czasach, kiedy wydawałoby się, że nie potrafimy obejść się bez telefonu i laptopa, wciąż można postawić w centrum zainteresowania właśnie książkę. Ta kampania jest tego dobrym przykładem. Miło widzieć w naszych hotelach zaczytanych gości - mówi Rafał Bakalarski, prezes sieci Hotele Diament SA i dodaje: - Istnieje potrzeba świeżego spojrzenia na budowanie relacji na linii klient-marka. Pytajmy, jakie nasz gość ma oczekiwania, czego potrzebuje, a przede wszystkim, jaka forma gratyfikacji sprawi mu rzeczywistą radość, co spowoduje, że będzie chciał do nas wrócić. W przypadku hoteli trudność jest podwójna, gdyż pomysł na to czym obdarujemy gościa, powinien być dla niego atrakcyjny, a ponieważ mówimy o niezwykle szerokim profilu klienta - równocześnie bardzo uniwersalny. Dla mnie ostatecznym potwierdzeniem, że udało nam się dobrze połączyć te oczekiwania, są opinie osób rezerwujących u nas pobyt.

Po złożeniu internetowej rezerwacji, goście odbieraja nagrodę przy dokonywaniu meldunku w wybranym hotelu Diament. W ramach kampanii można skompletować „Diamentową Bibliotekę". Znajdzie się w niej literatura polska, anglojęzyczna, sensacja, tytuły kobiece, jak również publikacje dla dzieci.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA