PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

IKEA wydaje ponad 3 mln zł na telewizyjną reklamę

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 30 sie 2012 15:15

W zestawieniu TOP 10 marek, które najwięcej wydają na reklamę w telewizji, pojawiła się IKEA, której wydatki wyniosły 3 020 540 zł.

REKLAMA

Dla porównania, w okresie od 20 do 26 sierpnia, marka Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3 471 896 zł.

W obecnym zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu firmy Nielsen.
Ponadto, z danych tej firmy wynika, że łączne wydatki na reklamę żywności wyniosły 57 796 617.50 zł.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA