PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

IKEA wydaje ponad 3 mln zł na telewizyjną reklamę

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 30 sie 2012 15:15

W zestawieniu TOP 10 marek, które najwięcej wydają na reklamę w telewizji, pojawiła się IKEA, której wydatki wyniosły 3 020 540 zł.

REKLAMA

Dla porównania, w okresie od 20 do 26 sierpnia, marka Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3 471 896 zł.

W obecnym zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu firmy Nielsen.
Ponadto, z danych tej firmy wynika, że łączne wydatki na reklamę żywności wyniosły 57 796 617.50 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA