PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Intermarché stawia na własną markę

Intermarché stawia na własną markę
Na początku 2019 do grupy supermarketów dołączył sklep w Tarnowie, mat. pras.
  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 08 lip 2019 14:00

Rok 2018 był trudny dla sieci Intermarché m. in przez ograniczenia handlu w niedziele, konkurencje dyskontów i przez czynniki wewnętrzne. Sieć podjęła zmiany dotyczące polityki cenowej, asortymentowej i promocyjnej i stawia na obecnie na "świeżość, bliskość, inspirację i optymizm".

  • Autor: DlaHandlu.pl
  • Dodano: 08 lip 2019 14:00

W tym roku Intermarché zamknęło dwie placówki – w Rudzie Śląskiej i w Lubinie, w ubiegłym aż 22. Francuska sieć nie została operatorem spożywczym Galerii Młociny - przegrała z Biedronką. Sieć postanowiła, więc zmienić strategię i stawia na "świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm". „Świeżo, tanio, z optymizmem” stało się w marcu hasłem kampanii reklamowej. Zmiany asortymentu to m. in. nowa marka własna. „Z sadów i pól”, która obejmuje portfolio 47 produktów z kategorii „owoce i warzywa”, w tym także produkty "bio". Wszystkie artykuły pochodzą od dostawców współpracujących z siecią od wielu lat. W  sklepach pojawiły się wiele nowych oznaczenia np. najniższej ceny – „Cieszy Cenka”. Czas zweryfikuje czy strategia sieci odniesie sukces i zapobiegnie kolejnym zamknięciom sklepów.

Czytaj całość artykułu na DlaHandlu.pl

 

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.113.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.