PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

JLL stawia na ekologię

  • Autor: propertynews.pl
  • 28 mar 2014 12:38

JLL stawia na ekologię

JLL buduje swoją strategię CSR (Corporate Social Responsibility - społecznej odpowiedzialności biznesu) w oparciu o rozwiązania mające na celu zwiększanie świadomości ekologicznej. JLL prowadzi kampanię We Are Going Green, zarówno wśród swoich pracowników, jak i najemców zarządzanych przez firmę budynków w Europie Środkowo - Wschodniej.

REKLAMA

- Wierzymy, że obowiązkiem firm jest branie odpowiedzialności za wpływ na środowisko naturalne. Jako firmie wyspecjalizowanej w sektorze nieruchomości komercyjnych najbliższe są nam działania proekologiczne związane z użytkowaniem budynków. Angażujemy się w inicjatywy, których celem jest zwiększenie świadomości ekologicznej i promocja dobrych praktyk w naszym otoczeniu społecznym i biznesowym, czyli wśród najemców zarządzanych przez nas nieruchomości, klientów, partnerów i podwykonawców. Zaczynamy od siebie - wdrażając pomysły najpierw w biurach JLL - komentuje Joanna Gajewska - Sokołowska, dyrektor ds. operacyjnych w Europie Środkowo - Wschodniej, JLL.

Akcje w ramach prowadzonej przez JLL kampanii We Are Going Green obejmują zarówno kampanie informacyjne i edukacyjne promujące dobre praktyki, jak i inicjatywy typu m.in. Dzień Ziemi czy Dzień bez Auta, zachęcające pracowników do jazdy rowerem do biura (oszczędność 48,3 kg CO2) czy zbierania plastikowych nakrętek.

Zasięg kampanii We Are Going Green został rozszerzony o inne oddziały firmy Europy Środkowo - Wschodniej, jak również o najemców budynków zarządzanych przez JLL (działania pod hasłem Tenants Go Green). Działania objęły inicjatywę zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, a także opracowanie materiałów informacyjnych ułatwiających najemcom dbanie o środowisko.

- Kampania We Are Going Green obejmuje zarówno działania skierowane do pracowników firmy w krajach Europy Środkowo - Wschodniej, jak i do ponad 1400 najemców w więcej niż 100 nieruchomościach biurowych, handlowych i magazynowo - przemysłowych, jakimi zarządzamy w regionie. Elementem kampanii CSR adresowanym do obydwu tych grup jest nasz nowy przewodnik, który pokazuje, jak każdy z nas w bardzo prosty sposób może przyczynić się do redukcji zużycia energii elektrycznej czy wody, a tym samym do zmniejszenia wpływu nieruchomości na środowisko naturalne - mówi Ewelina Karpińska, koordynator, dział zarządzania nieruchomościami w Europie Środkowo - Wschodniej.

Komputer, który pozostaje włączony na noc, w skali roku generuje taką ilość dwutlenku węgla, którą można by zapełnić piętrowy autobus. Z kolei pozostawienie włączonych świateł w biurze oznacza zużycie tyle energii rocznie, ile wystarczyłoby do ogrzania domu przez 5 miesięcy. Takie dane i wskazówki w przystępnej, rozrywkowej formie zawiera przewodnik kierowany do najemców zarządzanych przez JLL budynków, jak również do pracowników firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.