PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Kampania CH NoVa Park

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 maj 2012 13:04

Z początkiem maja ruszyła kampania wizerunkowa centrum handlowo-rozrywkowego NoVa Park. Celem rozpoczętej akcji jest prezentacja zalet gorzowskiej galerii. Majowa kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników outdoorowych.

REKLAMA

Akcja promocyjna ma na celu ukazanie NoVa Park jako miejsca kreującego trendy i styl, w którym obecne są marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk. Przekaz ten podkreśla hasło zamieszczone na materiałach wizerunkowych „Nowe centrum nowe marki". Kolorystyka wykorzystana na nośnikach outdoorowych nawiązuje do logotypu NoVa Park, a stworzona grafika podkreśla nowoczesny charakter centrum handlowego.

„Zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie kampanii wizerunkowej NoVa Park, ponieważ chcemy ukazać mieszkańcom Gorzowa Wielkopolskiego i okolic główne zalety nowej galerii. Są one znaczącym wyróżnikiem NoVa Park spośród innych centrów handlowych znajdujących się w województwie lubuskim. Regionalny charakter obiektu czy marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym w gronie najemców to cechy przyciągające rzesze klientów do nowej galerii handlowej" - mówi Marcin Żelazny, dyrektor centrum handlowego NoVa Park.

Majowa kampania wizerunkowa jest realizowana z wykorzystaniem 36 billboardów rozmieszczonych w Gorzowie Wielkopolskim i okolicach oraz reklamy na autobusach.

Galeria handlowa NoVa Park otwarto 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują delikatesy Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe. W gronie najemców znajdują się marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak H&M, Intersport, KFC czy Smyk.

Właścicielami obiektu są Futureal Management Poland Sp. z o.o. oraz irlandzka Grupa Inwestycyjna Caelum Development.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA