PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Manufaktura podsumowuje akcję Fifty fifty

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 mar 2014 15:21

Manufaktura podsumowuje akcję Fifty fifty

Akcja promocyjna Fifty fifty odbyła się w ostatnią sobotę lutego br. Efekt to zwiększona odwiedzalność o ponad 20 proc. niż w tym samym dniu poprzedniego roku, trzykrotny wzrost liczby odwiedzających stronę internetową, tysiące interakcji w mediach społecznościowych i zadowoleni najemcy. Przedstawiciele centrum planują już kolejne edycje.

REKLAMA

Fifty Fifty to pierwszy tego typu pomysł realizowany przez Manufakturę. 22 lutego na wszystkich odwiedzających czekały obniżki. Restauracje na rynku Manufaktury oferowały dania ze swoich kart za połowę ceny. Podobnie wystawy w muzeach funkcjonujących na terenie obiektu oraz spektakle w Teatrze Małym można było obejrzeć 50 proc. taniej. Swoją ofertą kusiły również klub fitness, sala zabaw dla dzieci, lodowisko czy ścianka wspinaczkowa. Oferta rozrywkowa i gastronomiczna Manufaktury nigdy wcześniej w takim zakresie nie była aż tak atrakcyjna pod względem ceny. - Dzięki ścisłej współpracy z najemcami, którzy chętnie włączają się w inicjowane przez nas wydarzenia, udało nam się osiągnąć sukces pod względem marketingowym, organizacyjnym i frekwencyjnym. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Tego dnia Manufakturę odwiedziło 22 proc. więcej gości niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Ponadto frekwencja w sobotę, 22. lutego, okazała się o niemal 5 proc. lepsza od poprzedzającej ją soboty - dnia następującego tuż po Walentynkach. Strona internetowa odnotowała ponad trzykrotny wzrost liczby odwiedzających, a wydarzenie było jednym z najbardziej angażujących na naszym profilu na Facebooku. Dodatkowo nawiązaliśmy współpracę również z Muzeum Miasta Łodzi oraz hotelem DoubleTree by Hilton - mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.

Manufakturą zarządza Apsys, operator na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. - Jesteśmy zadowoleni, że zarządca Manufaktury podejmuje działania mające na celu promowanie nie tylko galerii handlowej, ale także lokali gastronomicznych. Największe zalety tej akcji to dobra organizacja i szeroka komunikacja. Działania te przyczyniły się do tego, że 22 lutego w Bierhalle odnotowaliśmy bardzo dużą część klientów, którzy po raz pierwszy znaleźli się w Manufakturze. Byli to zarówno mieszkańcy Łodzi, Warszawy, jaki i miejscowości z regionu. Odnotowaliśmy wzrost transakcji w tym dniu o 32 proc., wyższe były również obroty. Jesteśmy zainteresowani udziałem w kolejnych akcjach mających na celu ukazanie łódzkiego kompleksu jako wyjątkowego miejsca, które poza galerią handlową dysponuje szeroką ofertą kulturalno-rozrywkową - podsumowuje Agnieszka Klonowska, manager Bierhalle.

Udział w projekcie wzięły także restauracje Bawełna, Browar de Brasil, Galicja, Ganesh, Hot Spoon Thai Kitchen, Suzette, Tawerna Pepe Verde i The Mexican. Przysmaki serwowały dodatkowo Max Ice & Coffee oraz Naturalna Jogurteria Lodowa. Ponadto goście Manufaktury mogli odwiedzić trzy muzea oraz teatr. Nie zabrakło dobrej rozrywki na lodowisku, w Experymentarium i Jazda!Park. Taniej można było wspinać się w Stratosferze, a ofertę dla najmłodszych przygotowała Kinderplaneta. Z kolei o kondycję tego dnia można było zadbać w Pure Jatomi Fitness, a po dniu pełnym wrażeń odpocząć w hotelu Andel's lub DoubleTree by Hilton. Sukces „Fifty Fifty", pozytywne opinie najemców oraz zadowolenie klientów sprawiły, że już planowane są już kolejne odsłony tego wydarzenia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA