PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Marka M1 zdobyła certyfikat Superbrands

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sty 2014 12:05

Centra Handlowe M1, zarządzane przez METRO Properties, znalazły się w gronie marek utytułowanych certyfikatem Created in Poland Superbrands w edycji 2013/2014. Certyfikaty przyznawane są na podstawie badania przeprowadzonego wśród 15 tys. respondentów.

REKLAMA

Celem zrealizowanego przez Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia we wrześniu ubiegłego roku badania, było wyłonienie marek, które mają najlepszy wizerunek wśród konsumentów. M1 zostało wyróżnione w kategorii „Zakupy", podkategorii „Centra handlowe", jako marka o dużej rozpoznawalności, silnym wizerunku oraz godna polecenia.

- „Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest tylko tym brandom, które pozytywnie wyróżniły się na tle pozostałych w danej kategorii oraz uzyskały odpowiedni poziom rozpoznawalności wśród konsumentów. Przyznanie centrom handlowym M1 tego certyfikatu to potwierdzenie, że konsekwentnie realizowana strategia budowy marki M1 godnej zaufania, jest skuteczna." - powiedział Dominik Piwek, Dyrektor Działu Marketingu i PR firmy METRO PROPERTIES Sp. z o.o.

W początkowej fazie Procesu Certyfikacji wyłoniono listę ponad 2 000 marek konsumenckich. Ich selekcji dokonali organizatorzy - Superbrands oraz ARC Rynek i Opinia, na podstawie wyników niezależnych badań rynku.

W badaniu konsumenckim, zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia na potrzeby utytułowania marek certyfikatem Superbrands, wykorzystano ankietę internetową. W ramach poszczególnych kategorii 15 tys. respondentów wskazywało marki, z którymi wcześniej mieli styczność. Następnie oceniali, na ile skłonni byliby polecić daną markę.

Do tej pory, wśród marek, którym przyznano Certyfikaty Superbrands znalazły się m.in.: Coca-Cola, MTV, onet.pl, ROLEX, Klif, Nike, Orlen, Google, VISTULA, TVN oraz Dr Irena Eris.

Projekt Superbrands realizowany jest w Polsce od 2005 roku. Ocenie podlega m.in. znajomość marki oraz jej wizerunkowa siła. W ramach projektu każdorazowo przeprowadzane jest największe w Polsce badanie konsumenckie, ponad 2000 marek poddanych ocenie, próba badawcza n=15 000.

Podobał się artykuł? Podziel się!


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA