PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Mercure łączy siły z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru

Mercure łączy siły z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 mar 2019 17:47

Odbywające się od 2016 roku pokazy mody Mercure Fashion Night to wydarzenia, które poprzez modę opowiadają o swoich inspiracjach, lokalności w połączeniu z ludźmi i miejscami, w których znajdują się hotele sieci Mercure. Od 2019 r., dzięki współpracy marki z Międzynarodową Szkołą Kostiumografii i Projektowania Ubioru, wydarzenia nabiorą dodatkowego wymiaru. Partnerstwo z MSKPU, to z jednej strony to szansa dla adeptów sztuki projektowania, z drugiej natomiast - nowoczesna platforma komunikacji marki ze swoimi gośćmi.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 mar 2019 17:47

Współpraca Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru oraz należącej do Grupy Accor marki Mercure to tylko jedna z nowości, jaka od 2019 r. widoczna będzie w ramach projektu Mercure Fashion. Wieloetapowe partnerstwo zakłada m.in. udział ekspertów Accor w zaplanowanym na marzec pokazie dyplomowym studentów MSKPU oraz nagrodzenie najlepszych projektów. Ich autorzy dostaną unikalną szansę na ponowną prezentację swoich prac podczas zaplanowanego na kwiecień pokazu Mercure Fashion Night, który odbędzie się we wnętrzach hotelu Mercure Warszawa Centrum.

Drugim etapem współpracy jest organizacja konkursu dla studentów Międzynarodowej Szkoły Kostumografii i Projektowania Ubioru. Czekające na uczestników zadanie dotyczyć będzie zaprojektowania inspirowanego lokalnie uniformu lub jego elementów dla zespołu hotelowego. Tematyka konkursu została wybrana nieprzypadkowo i nawiązywać będzie do filozofii marki Mercure, która skupia się na podkreślaniu charakteru w miejscach, w których znajdują się hotele.

Kooperacja naszej szkoły i marki Mercure, to wielka szansa dla naszych uczniów, którzy po opuszczeniu murów uczelni będą mieli za sobą już pierwsze doświadczenia związane z profesjonalnymi pokazami. Konkurs nie jest tylko zabawą, ale sprawdzeniem doświadczenia, rozumienia oczekiwań potencjalnych gości i pokazania umiejętności, które nabywali przez ostatnie lata – mówi Magdalena Płonka, projektantka mody, założycielka i dyrektor Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru.

Mercure Fashion Night

Tegoroczne wydarzenia z serii Mercure Fashion Night nie będą ograniczać się tylko do współpracy z młodymi adeptami sztuki projektowania ubioru. Podobnie, jak w latach poprzednich, w ramach cyklu wydarzeń, które odbywać się będą w hotelach Mercure w całej Polsce i Europie Wschodniej, zaprezentowane zostaną kolekcje cenionych projektantów.

Celem Mercure Fashion jest promowanie projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje unikalne eventy – od dużych pokazów i wykładów, po mniejsze modowe animacje, kameralne spotkania i aktywności w mediach społecznościowych. Organizowane w minionych latach w Polsce, Czechach i na Węgrzech wydarzenia zakorzeniły się w świadomości gości hoteli Mercure, jak i jej sympatyków. Podczas modowych wydarzeń można nie tylko poznać nowe trendy, które królować będą w najbliższym czasie na ulicach, ale i nazwiska polskich projektantów, których prace często pozostając w cieniu zagranicznych marek i komercyjnych sklepów, zasługują na uznanie.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.